Matkick?

Bakt potet er min nye favoritt, med mais, smør, rømme, ost og div grønnsaker til. Blir skikkelig mett uten å bli kvalm av det (noe helt annet enn curry, hehe:)) ikke supersunt, men ikke krise heller. Og, dagen må startes med hjemmebakt brød med ost og skinke, med youghurt ble jeg skikkelig kvalm hver morgen.

Bakt potet er min nye favoritt, med mais, smør, rømme, ost og div grønnsaker til. Blir skikkelig mett uten å bli kvalm av det (noe helt annet enn curry, hehe:)) ikke supersunt, men ikke krise heller. Og, dagen må startes med hjemmebakt brød med ost og skinke, med youghurt ble jeg skikkelig kvalm hver morgen.

Dette er en farlig tråd... For bakt potet hadde jeg ikke tenkt på enda, men nåååååå!!! Hahaha!

Åååå det husker jeg at jeg bare måtte ha når jeg var gravid med første! Helst ville jeg ha sånn potetbakeren bakt potet med mais, smør skinke og ost. :)

Jeg liker veldig god brød med jarlsbergost og reddik for tiden. For et par uker siden var det nøytralt kyllingskinkepålegg med agurk som gjaldt.
Noen ganger spiser jeg peanøttsmør med jordbærsyltetøy på skiva hvis jeg vil ha litt søtt.
Når det gjelder middag skifter det fra dag til dag, men jeg må bestemme middagen hver dag.

Ikke noe spesielt. Vil bare ha alt!!! Dødssulten i det ene øyeblikket mens i det andre brekker jeg meg :P Restaurantmat frister mest!

Mat å mat.... Smurfesukkertøy ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ingenting spesielt, men er veldig klar på hva jeg vil ha for tiden. Spesielt når det kommer til middag. Har ei lang liste med middager jeg vil ha framover. Problemet er at jeg inne har ork til å lage det:p

Back
Topp