Matkick?

Bondemamma

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Har dere fått noe matkick?
Her er mitt kick. Det eneste som funker når matlysten er på bånn. Ost og skine med mais og piffi :) Mmmm

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1404208618394.jpg
    1404208618394.jpg
    78,4 KB · Visninger: 46
choco pops med melk :p Aldri spist det før men nå er det virkelig det beste jeg kan få!

Jeg har egentlig ikke fått noe matkick, men det eeeneste jeg har lyst til å spise er rundstykker. Til både frokost, middag og kvelds. Og så har jeg lyst på saftis.

Kvalmen har begynt å snike seg på, så rista brød med smør og gulost funker veldig fint :)

egentlig så er alt blææ nå, men eg fikk plutselig lyst på nudler i dag:) Spiser mer marie kjeks en noe annet nå:S

Ristet skive med ost eller leverpostei med agurk og majones. Kunne spist meg i hjel på det!! :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Spiser bare brødskiver eller knekkebrød med leverpostei og agurk om dagen jeg..

Sist svangerskap hadde jeg ingen matkick.. Men isbiter og vann fikk jeg ikke nok av:p Men det var ikke før i siste trimester.

Sent from my iPhone using BV Forum

Spiser nesten ingenting. Brødskiver med gulost eller bringebærsyltetøy. Og når jeg maser nok på kjæresten lager han pannekaker.. haha..

Klarer ikke spise noe særlig og ingenting frister utenom Skiver med syltetøy og mc donalds :-/ kjeempe sunt :p

Ikke så mye mat som frister egentlig. Jeg spiser bare fordi jeg må :P Men vannmelon og nektarin går ned uten problemer :)

Alt som jeg klarer å få i meg den ene dagen funker ikke i det hele tatt den neste.... så da blir det ingenting som går igjen mange dager på rad

♡Termin 20. februar ♡

Får plutselig sånne rare innfall jeg! Spiser ikke så mye av det men må kjøpe det allikevel... ;) kulturmelk havna plutselig i kurven i dag! Men brødskive med leverpostei og sylteagurk spiser jeg plutselig mye av, det er jo såååå digg! :p

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Steinfrie druer, kjøpte to pakker idag

Dulcita tomater. Mmm! Prøver å begrense meg til en pakke per dag. De er jo ikke akkurat billige heller.

22.02.2015 ♡

Og jeg som aldri spiser brød synes plutselig at brød med smør og røkt skinke er det beste i verden.

22.02.2015 ♡

Middag = brun/kvit saus og potet middag har eg merka ein del lyster på :P lite søtt, men salt som regjerer her. Men sånn har eg i grunn alltid vert :) prøver å holde meg unna mykje salt og heller ete litt frukt, men kunne nok spist mykje meir av det :)

♡ Termin 6. Februar ♡

Salte sild har blitt en favoritt mot kvalmen ;) Ellers har jeg lyst på alt, men ingenting smaker :P

Lite som frister her også, må være milde smaker. Toast med ost og skinke er greit av og til. Pålegg og middag med mye smak/krydder får jeg så halsbrann av = mer kvalme. Går mest i vann og brød ;)

Ingen spesielle matvare eg har lyst på, men eg har auka appetitt og eg veit akkurat kva eg vil ha og ikkje ha akkurat der og då:) Hehe

Back
Topp