Matboks og Drikkeflaske

Vi hadde en med flere rom fra ebay , var veldig fornøyde.Flaske fra contigo. Den holder tett

Mange forskjellige matbokser her også:p

Bruker kun matboks hvis han skal spise frokost i bhg.
Drikkeflaske får de ikke ha i bhg. De har kvær sine plastkopper der med navn på.

Aha :) Sikkert greit å h 2-3. Sånn ift vasking og sånn
Tipper vi har 5-6 i skapet. Jeg jobber som lærer og har med meg niste hver dag. Snuppa har med niste i bhg hver dag, så vi bruker 2 bokser om dagen. Greit å ha litt å bytte på med tanke på vasking o.l. ja:)

Tipper vi har 5-6 i skapet. Jeg jobber som lærer og har med meg niste hver dag. Snuppa har med niste i bhg hver dag, så vi bruker 2 bokser om dagen. Greit å ha litt å bytte på med tanke på vasking o.l. ja:)
Men da skal jeg være på utskil etter flere ;)

Det holder egentlig med en matboks. Praktisk med flere men man må ikke ha det

Spiser han ille lunsj ?
Jo, men de får det i bhg. Både lunsj og fruktmåltid. Eneste vi har med er 3 frukter pr. uke som deles mellom alle barna. (alle barn har med 3 frukter hver).
Han har med matboks hvis de skal på turer. Ellers ikke noe hjemmefra.

Jo, men de får det i bhg. Både lunsj og fruktmåltid. Eneste vi har med er 3 frukter pr. uke som deles mellom alle barna. (alle barn har med 3 frukter hver).
Han har med matboks hvis de skal på turer. Ellers ikke noe hjemmefra.
Så greit! Vet de får lunsj noen dager i uka her også. Men ikle hver dag.

Så greit! Vet de får lunsj noen dager i uka her også. Men ikle hver dag.
Her får de varm lunsj en gang i uka og brødmåltid 4 dager i uka. Til fruktmåltidet får de også knekkebrød de som vil ha. Samt et ekstra måltid hvis foreldre avtaler sen henting og det er lenge til middag.

Back
Topp