Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah. Ikke tenkt på ebay. GraciasVi hadde en med flere rom fra ebay , var veldig fornøyde.Flaske fra contigo. Den holder tett
Hvorfor så mange?Camelbak vannflasker. MANGE forskjellige matbokser![]()
Fordi du ikke he vært fornøyd?Mange forskjellige matbokser her også![]()
Fordi vi liker å variere.Fordi du ikke he vært fornøyd?
AhaFordi vi liker å variere.
Spiser han ille lunsj ?Bruker kun matboks hvis han skal spise frokost i bhg.
Drikkeflaske får de ikke ha i bhg. De har kvær sine plastkopper der med navn på.
Tipper vi har 5-6 i skapet. Jeg jobber som lærer og har med meg niste hver dag. Snuppa har med niste i bhg hver dag, så vi bruker 2 bokser om dagen. Greit å ha litt å bytte på med tanke på vasking o.l. jaAhaSikkert greit å h 2-3. Sånn ift vasking og sånn
Men da skal jeg være på utskil etter flereTipper vi har 5-6 i skapet. Jeg jobber som lærer og har med meg niste hver dag. Snuppa har med niste i bhg hver dag, så vi bruker 2 bokser om dagen. Greit å ha litt å bytte på med tanke på vasking o.l. ja![]()
LurtMen da skal jeg være på utskil etter flere![]()
Jo, men de får det i bhg. Både lunsj og fruktmåltid. Eneste vi har med er 3 frukter pr. uke som deles mellom alle barna. (alle barn har med 3 frukter hver).Spiser han ille lunsj ?
Ja. Kan jo sikker vaske hver kveld. Men kanskje greit å h tilfelle man glemmer eller noe .Det holder egentlig med en matboks. Praktisk med flere men man må ikke ha det
Så greit! Vet de får lunsj noen dager i uka her også. Men ikle hver dag.Jo, men de får det i bhg. Både lunsj og fruktmåltid. Eneste vi har med er 3 frukter pr. uke som deles mellom alle barna. (alle barn har med 3 frukter hver).
Han har med matboks hvis de skal på turer. Ellers ikke noe hjemmefra.
Her får de varm lunsj en gang i uka og brødmåltid 4 dager i uka. Til fruktmåltidet får de også knekkebrød de som vil ha. Samt et ekstra måltid hvis foreldre avtaler sen henting og det er lenge til middag.Så greit! Vet de får lunsj noen dager i uka her også. Men ikle hver dag.