Mataversjon

Pippi23

Glad i forumet
Julistrålene 2025 ♡
Hei :) Jeg vet at alle er forskjellig og at det ikke nødvendigvis er det samme fra dag til dag, men hva er noen matretter som du plutselig ikke liker lengre? :hilarious:

Jeg klarer plutselig ikke leverpostei, sterk mat eller mango lengre :depressed:

Ingenting enda, men har nesten ikke spist kylling siden sist svangerskap. Spiste det flere gangen i uka før det :hilarious:

Sist gang var det svin og kylling. Svin henger fortsatt litt igjen dessverre :dead:

Sliter med kjøtt. Kan ikke ta i typ servelat, salami osv, og klarer nesten ikke å spise kjøttdeig.

Te, fet mat, vann (må ha noe smak i som lime eller kullsyre), synes også det varier fra time til time hva jeg vil ha og ikke ha…

Nå er det junkfood og laks jeg sliter med :hilarious: Klarte å få i meg litt sushi denne uka og det gikk ganske bra, men det blir jo dyrt om jeg skal spise sushi hver uke :shifty:

Går relativt greit i matveien, men jeg kan få helt avsmak hvis jeg tenker på hva jeg skal spise til middag, idag for eks om jeg tenker på kjøttkaker blir jeg helt uggen :p

Nesten hver dag siden jeg gikk ut i permisjon med mini har jeg spist tortillalefse med skinke og ost. Nå greier jeg ikke tanken lenger :arghh: Det var enten det, eller knekkebrød med brunost jeg spiste til frokost/ lunsj. Nå kan jeg ikke spise noen av delene:depressed:

Drikke! Sånn bokstavelig talt alt… Kan finne noe nytt som endelig går ned, men da er det «brukt opp» og jeg vil brekke meg igjen neste gang :laughing002 Begynner å bli et problem, for sliter skikkelig med å få i meg væske. Vann er nærmest brekningsmiddel…

Back
Topp