Har dere noen tips til mat som er fristende selv om man er kvalm? Her går det mye i tørre knekkebrød, gulrot og eple. Ingenting som frister Tenkte å få tak i noe biola, det kan sikkert være godt og en enkel måte å få i seg noe næring på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er også på epler og gulrøtter, ellers er jeg blitt avhengig i korni flatbrød (4 stykk oppå hverandre med litt smør mellom hver) og ellers går det i potetstappe til middag, drysser litt sprøstekt løk over. Prøvde meg på yoghurt med havregryn i går til frokost.. men det kom opp igjen, hørt at melkeprodukter ikke er like lett å holde nede :/Har dere noen tips til mat som er fristende selv om man er kvalm? Her går det mye i tørre knekkebrød, gulrot og eple. Ingenting som frister Tenkte å få tak i noe biola, det kan sikkert være godt og en enkel måte å få i seg noe næring på.
Åh, det kan hende ja. Jaja, nå har jeg kjøpt Biola, så jeg skal gi det et forsøk! Biola med musli var liksom noe jeg så for meg at kunne funke til frokost! I dag var vi på kjøpesenter, og jeg følte meg så dårlig da vi kom at jeg bare ville legge meg på gulvet og gråte! Men så fikk jeg øye på noen kyllingklubber/vinger i varmdisken, og det av alle ting fristet faktisk! Og da jeg hadde fått i meg et par sånne følte jeg meg så mye bedre, og så spiste jeg jammen meg litt bolle også! Tenk detJeg er også på epler og gulrøtter, ellers er jeg blitt avhengig i korni flatbrød (4 stykk oppå hverandre med litt smør mellom hver) og ellers går det i potetstappe til middag, drysser litt sprøstekt løk over. Prøvde meg på yoghurt med havregryn i går til frokost.. men det kom opp igjen, hørt at melkeprodukter ikke er like lett å holde nede :/
Da håper jeg det funker bra!Åh, det kan hende ja. Jaja, nå har jeg kjøpt Biola, så jeg skal gi det et forsøk! Biola med musli var liksom noe jeg så for meg at kunne funke til frokost! I dag var vi på kjøpesenter, og jeg følte meg så dårlig da vi kom at jeg bare ville legge meg på gulvet og gråte! Men så fikk jeg øye på noen kyllingklubber/vinger i varmdisken, og det av alle ting fristet faktisk! Og da jeg hadde fått i meg et par sånne følte jeg meg så mye bedre, og så spiste jeg jammen meg litt bolle også! Tenk det
Åh mmm, Una har jo så god pizza, så jeg skjønner godt skuffelsen!Tidenes nedtur i går (matmessig). Jeg skulle møte folk fra jobben på noen «avskjedsgreier». Avdelingen min legges ned og de 12 som ikke skal bli med videre hadde siste arbeidsdag i går, og jeg har jo vært i permisjon i 10,5 måneder og ikke sett dem annet enn ved en liten tur innom i sommer. Vi skulle på omvisning og ølsmaking på E.C.Dahls og så videre på Una Pizzeria. Oppholdet på bryggeriet gikk greit, jeg «dyppet» såvidt tungen i de små glassene på ølsmakingen og skyldte på at jeg tok det rolig pga at jeg ikke var helt i form og skulle hjem til gutten min etterpå. Men da vi skulle sette oss ned og slappe av med en øl (alkoholfri for min del) og skravle en halvtime før vi gikk videre, så sa det BANG! og der kom svangerskspskvalmen! Jeg tenkte det kanskje ble bedre av litt frisk luft når vi skulle gå til Una, og jeg ville ikke dra hjem heller ettersom det var siste gang jeg så flere av de gamle kollegene mine. Å gå litt hjalp for så vidt, men den var der igjen da vi satte oss ned for å vente på maten. Håpet at det skulle hjelpe med litt mat i magen, og jeg elsker pizza og det ble servert så utrolig mange gode typer der (pizza sharing-meny), men jeg greide så vidt å presse i meg tre usle biter av en margherita, før jeg måtte kaste inn håndkleet og unnskylde meg med at jeg måtte dra hjem tidlig. Hadde jeg prøvd noe mer hadde det kommet i retur, aldri vært så kvalm av pizza før. SKUFFA!!!
Og nå i dag, så har jeg jo så klart spist «alt» uten problemer..