Mat ?

Har veldig dårlig matlyst. Er svært lite som frister meg om dagen… Klarer ikke kaviar og godteri, det får jeg bare ikke i meg :hilarious:

Polarbrød, mariekjeks og Mr. Lee nudler. Har ikke rørt noe av dette siden tenårene, tror jeg. Alt jeg vanligvis spiser blir jeg kvalm av

Har veldig lite lyst på mat generelt. Ikke kvalm eller dårlig, bare ingenting som frister. Litt frukt og yoghurt har gått ned, men lite middagsmat som frister.

Er egentlig en skikkelig godtegris, spesielt smågodt.. men nå derimot vil jeg helst ha salt og potetgull, popcorn og lignende! Blir jo å rulle til slutt:nailbiting:

Kransekake… mmm! :biggrin :hilarious:

Elsker grønne epler til vanlig, men nå klarer jeg ikke tanken på de :banghead:

Jeg har vanligvis vært veldig glad i sjokolade og egentlig alt av søtsaker, men alt som er søtt byr meg i mot.. unntatt sjokolademelk av en eller annen merkelig grunn. :hilarious:

Fant grilstad sin fersk salami som skal være trygg for gravide :happy093 håper ikkejeg har bygd opp forventningene for mye:knegg:

Brødmat, typ frøloff med ost og skinke i mikroen.. ikke spist siden tenåra, nå måå jeg ha det :bored: :happy:

Er glad i søtt til vanlig, har nesten ikke lyst på det nå. Har mer lyst på junk, men veit ikke om det er fordi jeg «tror» jeg skal ha en craving, fordi jeg faktisk har det, eller fordi jeg vet jeg ikke burde ;)

Back
Topp