Åååå, enig!!! De er såå gode!Cottencandy druer kan jeg ikke få nok av nå! Og var ikke så overbegeistret for druer tidligere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååå, enig!!! De er såå gode!Cottencandy druer kan jeg ikke få nok av nå! Og var ikke så overbegeistret for druer tidligere
Ja de er så sykt gode nå! Og Autumn Crisp druene fra bama er skikkelig crispy og gode ogsåCottencandy druer kan jeg ikke få nok av nå! Og var ikke så overbegeistret for druer tidligere
Den kjøpte jeg også, egentlig gAnske godFant grilstad sin fersk salami som skal være trygg for gravide håper ikkejeg har bygd opp forventningene for mye
Den var veeeldig god! Baguett med potetsalat og salami, yum!Den kjøpte jeg også, egentlig gAnske god
Jepp, det er innafor. Nå fikk jeg også lyst på det!Jeg fikk så sykt lyst på reker nå i kveld.. er det innafor å spise som gravid?
Jeg ble så glad når jeg fant den selv! Hadde så latterlig lyst på skive med salami og agurk at jeg holdte på å bli sprøFant grilstad sin fersk salami som skal være trygg for gravide håper ikkejeg har bygd opp forventningene for mye