Mat

megbaremeg!

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Hvordan spiser de små? Synes lillegutt spiser utrolig dårlig, vil sjelden eller aldri ha middag, prøvd å lage selv og kjøpe.
Spiser litt grøt, og litt brødskive på en god dag :( har bordet fullt av leker ol for å lede oppmerksomheten bort, har prøvd å la han spise selv. Noen andre tips???
 
Har du prøvd å bytte grøt? Eller ha noe annet pålegg på? Jeg måtte det, litt variasjon er greit :)
 
Her spiser hun alt hun får servert og eier ikke magemål virker det som:rolleyes:

Oppkuttet, kokte grønnsaker som hun gnager på selv er veldig stas her da. Vet ikke om du har prøvd det?
 
Hvor mye melk får han? Kan jo hende han ikke er sulten hvis du gir melk før mat? Jeg ga min lille prim på skiven i en periode for at han skulle bli vant til skiver. Nå spiser han skiver som bare det (med annet pålegg). Middagene her må fortsatt være helt finmost. Og helst med urter og krydder. Kylling med søtpotet er fortsatt favoritten
 
Min spiser brødskive til frokost, med kaviar eller leverpostei.. Så får han flaske før han skal sove duppen sin.. Når han våkner så blir det enten grøt, eller middag.. (Alt etter hvor lenge han sover), grøt eller brødskive og fruktmos til kveldsmat.. Pluss ei flaske til natta.
 
Back
Topp