Mat!

Hun vrir seg unna, fekter med armene og kniper igjen kjeften så det er en kamp å få henne til å smake. Når hun får maten i munnen blir hun like forskrekka hver gang og setter igang med ulike grimaser. Hun brekker seg også av noe, blandt annet av nan erstatning og av banan. De to andre har vært matvrak fra første smaksprøve så dette er uvant kjenner jeg. Ikke tar hun flaska Heller gitt..
Sliter litt med det samme selv.. Har mest inntrykk av at hun ikke skjønner hva hun skal gjøre med maten når jeg får lurt det inn i munnen hennes, så antar hun ikke er helt klar enda..:/
 
Sliter litt med det samme selv.. Har mest inntrykk av at hun ikke skjønner hva hun skal gjøre med maten når jeg får lurt det inn i munnen hennes, så antar hun ikke er helt klar enda..:/
Samme her, ungen er avslutt ikke like ivrig som mora på dette matstyret. Hun virker greit fornøyd med morsmelk enda selv om det har blitt litt mer tullball på natta den siste mnd.. Men jeg er litt klar for å få litt "fri" de begynner vel å ete snart!
 
Bra jeg begynte med smaksprøver tidlig.. Mi runder snart 5 mnd og har smakt diverse i en mnd. Ingen ting har blitt godtatt enda. Bare pupp er bra nok:(

Kanskje hun mentalt sett ikke er klar enda? Min viser ingen tegn til å ville smake enda.
 
Kanskje hun mentalt sett ikke er klar enda? Min viser ingen tegn til å ville smake enda.
Det kan godt hende ja. Litt tregere hun her tydeligvis, de to andre stirra meg i senk og smatta når jeg spiste knekkebrødene mine til frokost og slukte alt de fikk. Null stress om vi må vente litt med mat, har nok melk. Men hadde vært fint om hun i det minste kunne ta flaske..
 
Det kan godt hende ja. Litt tregere hun her tydeligvis, de to andre stirra meg i senk og smatta når jeg spiste knekkebrødene mine til frokost og slukte alt de fikk. Null stress om vi må vente litt med mat, har nok melk. Men hadde vært fint om hun i det minste kunne ta flaske..

Ser absolutt den mtp flaske.. Det har jeg ikke prøvd på flere mnd så aner ikke om hun tar lengre.. Mannen er uansett ikke klar for å ta legging av alle 3 enda :p
 
Back
Topp