Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siterer.Kaviar og leverpostei er hvertfall greit, rødpølse vet jeg ikke hva er så det uttaler jeg meg ikke om![]()
StemmerRødpølse=salami?Det må vel varmebehandles for å kunne spises
![]()
Skal ikke spise mer salami jeg da -Salami må varmebehandles ja
Skal ikke spise mer salami jeg da -
Kommer fra september15 jeg.Trodde ikke salami var fyfy jeghar jeg driti meg skikkeli ut nå da eller ?
Fryse tar ikke listeria.Kommer fra september15 jeg.
Gilde har kommet ut med at salamien fryses etter produksjon og er derfor trygg å spise![]()
Listeria vokser ikke i spekepølse pga saltinnholdet og lav phFryse tar ikke listeria.
Åå takkKommer fra september15 jeg.
Gilde har kommet ut med at salamien fryses etter produksjon og er derfor trygg å spise![]()
Det går nok bra!Trodde ikke salami var fyfy jeghar jeg driti meg skikkeli ut nå da eller ?
Det går bra for se flesteDet går nok bra!Ei jeg jobber sammen med fortalte i går at ho hadde spist MASSE salami (dansk sådan, siden hun bodde der da hun var gravid) fram til uke 14, for hun hadde helt dilla! Helt til hun hørte dette med at hun ikke skulle spise det...
Sønnen hennes et en frisk og sprek toåring idag!
![]()
Du virker så sur?Matportalen.no
Offisielle råd med god begrunnelse.
Les der og ferdig med det
Nei, det var ikke meningen. Bare... Siden "må lete opp årets råd" så forteller jeg hvor rådene er. Så slipper man lure. Forholder man seg til disse, ikke det noen sier på et forum at de har lest i en avis, blir det mye enklere å ikke bli usikker.Du virker så sur?