Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns ikke det er lite sammenlignet med hva min spiser.. Men så syns jeg kanskje han spiser litt lite når jeg ser hva andre spiser igjen. Nå ammer vel du mye enda, og min drikker en del mme fortsatt. Så lenge de legger fint på seg stresser jeg ikke.Synes dere 2 posjoner grøt, et halvt middagsglass og et halvt fruktbeger er veldig lite?
Ja jeg ammer 5-6 ganger i døgnet. Oppmot max av hva de skal ha av melk men allilevel innenfor. Du gir også mme på natten fremdeles?Syns ikke det er lite sammenlignet med hva min spiser.. Men så syns jeg kanskje han spiser litt lite når jeg ser hva andre spiser igjen. Nå ammer vel du mye enda, og min drikker en del mme fortsatt. Så lenge de legger fint på seg stresser jeg ikke.
Njæææ, vet ikke om det kvalifiserer som natt, men han drikker en flaske mellom 22-23 en gang og sover da frem til 06:30-07:30 før han får en ny flaske. Også drikker han flaske før han legger seg dupp på formiddagen. Så han drikker mellom 550-600 ml mme i døgnet.Ja jeg ammer 5-6 ganger i døgnet. Oppmot max av hva de skal ha av melk men allilevel innenfor. Du gir også mme på natten fremdeles?
Synes ikke det er lite sålenge hun ammer såpass som hun gjør. Da er hun nok mett og fornøyd, og vil kreve mer fast føde når hun er klar for detSynes dere 2 posjoner grøt, et halvt middagsglass og et halvt fruktbeger er veldig lite?
Ja hun er mett og fornøyd og masse valker. Så hun får nok matSynes ikke det er lite sålenge hun ammer såpass som hun gjør. Da er hun nok mett og fornøyd, og vil kreve mer fast føde når hun er klar for det![]()
Nei, min kan lett spise mindre enn det.Synes dere 2 posjoner grøt, et halvt middagsglass og et halvt fruktbeger er veldig lite?