Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må slenge meg på denne, mi datter er såvidt over 4 mnd fullammes men pga nyere forskning vil jeg starte med en skje om dagen som smaksprøve å så øke på etterhvert. Hvilken type grøt starter man med?![]()
Jeg har philips avent blenderenLager selvbare koker søtpotet og moser den i blender (anbefaler nutribullet fra tv-shop
sammen med litt av kraften slik at den får fin konsistens
han elsket det! Avene oppbevarings-koppene til brystmelk man kjøper på apoteket er fine å ha maten i og kan fryses
![]()
Vi har ikke begynt enda..Tenkte å vente til hun er passert 5 mnd hverfall. å det er om 2 uker..så begynner vi gradvis med litt grøt gjerne.. Hun legger fint på seg av kun amming, så stresser ikke med den biten..
Startet først med Nestle mais og banan, men da han fikk påvist melkeallergi har vi nå gått over til Sinlac fra Nestle. Fri for alt av melkeproteiner og gluten. Ikke like god på smak som de vanlige fra Nestle, men når eg blander svisker eller fruktmos i det så smaker det kjempe godtHelsesøster anbefalte Sinlac for de minste ( under 5mnd) selv om de ikke har allergi, for Sinlac er mildere mot magen og fordøyelsen for de små ved overgangen til fastføde, i følge hs. Så min erfaring er at eg er fornøyd med Sinlac, men likte også den med mais og banan
Du får kanskje prøve deg litt frem i starten for å se hva lille vil like ;-)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Takk for tipsVil bare anbefale deg Holle sin grøt. Finnes i Hirse og Ris fra 4 mnd. Denne er melke, gluten og sukkerfri. Den selges hos Sunkost til kr 49,- per pakke. Bruker den selv siden pjokken har melkeallergi. Kan også brukes til velling. Pleier bare å tilsette litt fruktmos i grøten for smakens skyld, enten blåbær eller pære![]()
Pleier dere å lage grøten på mme eller bare på vann?