Mat

Synes det er like greit å bare droppe alt sammen i stedet for å lure og lese og finne smutthull, jeg. Ja, bortsett fra skikkelig varmebehandling da. Så kan jeg heller kose meg om 7 måneder :)
 
Synes det er like greit å bare droppe alt sammen i stedet for å lure og lese og finne smutthull, jeg. Ja, bortsett fra skikkelig varmebehandling da. Så kan jeg heller kose meg om 7 måneder :)

Altså, jeg har ikke tenkt til å ta noen sjanser, jeg bare lurer litt for mye en gang i blant
 
Nei, jeg mente det heller ikke slik. Jeg synes bare det virker så slitsomt og stressende for så mange. Vitebegjær er jeg helt for :)
 
Har aldri lest eller hørt at reinkjøtt er nei-mat for gravide. Og jeg spiste masse av det forgie svangerskap uten at det gikk galt.
 
Man kan spise stekt spekemat faktisk. for eksempel, hvis man griller cirizzopølse i ovnen, og serverer med melon. dette er god og trygg gravidmat. man dreper da nemlig de eventuelle bakteriene :)
 
Jeg får steke spekematen da, for klarer meg ikke helt uten;)

Syns og det blir litt mye å tenke over. Tenker noen ganger at det er litt for mye hysteri? Samtidig som at jeg absolutt ikke vil ta noen sjansen jeg og. Men spekemat visste jeg ikke om før lenge iver halvveis sist, samma med fetaost!
 
Du kan spise feta ost fra apetina (eller hva de nå heter)
 
Back
Topp