Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: fruluna
ORIGINAL: Bruble
Spis hva du vil, men i begrensede mengder..
JM sa til meg at jeg kan spise spekemat og røkt laks så lenge pakken er nyåpnet og ikke har ligget i kjøleskap i mange dager åpnet...
Det syns jeg høres så rart ut at de sier, for er det toxmoplasmose i kjøttet, så er det vel der uansett om pakken er nyåpnet eller ikke? [8|]
Da er det det samme om man spiser en liten bit eller masse??[8|]
ORIGINAL: ~~Wenche_tutla~~
må si jeg får litt noia av hvor hysteriske noen er. mennesker har da bært barn i millioner år og først de siste 30 årene har d blitt hysteri og hver gravid....
de som har blitt født har da overlevd både svangerskapet og fødselen og da spiste de akkurat d som skulle falle inn.
er ikke sånn at alle de som ble født før oss har dawn syndromer og andre sykdomer/handikapper, folk er jo mer "syke" i dag en d de var før.
så.. Give it a break.
ta den tiden dere bruker på og hver hysterisk og heler nyt svangerskapet når mødrene er hysterisk og beskymret så merker jo barnet i magen d om du droper d og heler spiser d du vil ha er 2 problemer løst.. du er ike bekymret eller hysterisk lenger og barnet føler ikke d på seg lenger.
ORIGINAL: lykkeligemeg
godt vi er enige![:)] kjenner jeg blir litt småhissig.hihi. hormooooner ja.[:)]
ORIGINAL: Nikki!
ORIGINAL: Cathrine76
godt vi er enige![:)] kjenner jeg blir litt småhissig.hihi. hormooooner ja.[:)]
hehe samme her[:D] hormonene tar fullstendig overhånd[;)]
det er bra man alltid kan skylle på hormoner.....eller iallefall under graviditeten=)
å litt etter på-kan vel ha noen mnd med etter hormoner også eller[:D]
aaaalltid noe å skylde på! [:)][:)] jeg skylder alltid på at jeg er gravid nå.
"kan ikke leie film, er gravid"
"kan ikke rydde, er gravid"
"kan ikke velge hvilken kino vi skal på, er gravid"
det funker hver gang. har brukt det hele svangerskapet. hihi