Sliter med ekstremt dårlig matlyst om dagen, noe som igjen fører til lite energi og overskudd. Tenkte derfor vi kunne ha en tråd for mattips.
Det eneste jeg har lyst på kan vi ikke spise, så var litt nedtur at jeg fikk stor matkasse med masse spekemat fra jobb til jul, og kjøleskapet er nå fullt med spekemat.
Så tar gjerne i mot tips til hvordan jeg kan nyte og inkorporere dette i maten på trygg måte.
Det eneste jeg har lyst på kan vi ikke spise, så var litt nedtur at jeg fikk stor matkasse med masse spekemat fra jobb til jul, og kjøleskapet er nå fullt med spekemat.
Så tar gjerne i mot tips til hvordan jeg kan nyte og inkorporere dette i maten på trygg måte.
jeg er litt sær når det kommer til salami, spiser kun Bjerke sine produkter der, helst rødvinsalami
har prøvd den til Grilstad den klarer jeg ikke, frokost får jeg ikke ned. Eneste jeg får i meg frem til lunsj er en stor kopp med te og vann, middag går somregel greit men jeg er så matlei.
Spis mager mat, ikke mat med for mye fett. Men spis det du klarer - hvis du bare får i deg kjeks, så er det bedre enn ingenting