Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
smash skrev:
Fylte pannekaker:-) Nam..... Det hadde vi i går.Du kan steke pannekakene og lage fyllet på forhånd og så hiver du det bare i ovnen 20 min før de kommer.Eiramjenta skrev:
Hva slags fyll har man da?
Eiramjenta skrev:
smash skrev:
Fylte pannekaker:-) Nam..... Det hadde vi i går.Du kan steke pannekakene og lage fyllet på forhånd og så hiver du det bare i ovnen 20 min før de kommer.Eiramjenta skrev:
Hva slags fyll har man da?
Det går ann å fylle de med mye rart. Mitt favorittfyll er:
Stek en pakke kjøttdeig og litt løk. Hell over en boks hakkede tomater. Ha opp i 2 SS ketchup, litt pepper og bassilikum. La det småkoke 5 min.
Strø litt ost oppå pannekakene etter at du har hatt fyllet inni
Jeg elsker pastasalat, hele familien her blir mett av det, men da er jeg ikke grådig på kylling og pasta :Pgutt09jente11 skrev:
Bruker ferdig grillet kylling, så mye du vil, så masse pasta, crispy salat, fetaost, purreløk, mais, tomat, agurk osv, hva du ville ha :)
Så kan du bake foccisia brød i tillegg, vet ikke hvordan det skrives med du kan google :P
KJEMPE godt!
smash skrev:
Jeg elsker pastasalat, hele familien her blir mett av det, men da er jeg ikke grådig på kylling og pasta :Pgutt09jente11 skrev:
Bruker ferdig grillet kylling, så mye du vil, så masse pasta, crispy salat, fetaost, purreløk, mais, tomat, agurk osv, hva du ville ha :)
Så kan du bake foccisia brød i tillegg, vet ikke hvordan det skrives med du kan google :P
KJEMPE godt!
Greia er jeg er så ekstremt kresen..
Når jeg lager pastasalat, har jeg kun kylling, pasta, salat og mais :/
DET blir nok veldig kjedelig for venninnene mine som liker alt:P
Og pastasalat for meg er mere frokost/lunsj, og ikke middag..
Men takk for tips! :D