Mat reaksjoner?

Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Mi har heldigvis ikke reagert på no ennå. Men vi har heller ikke testa så mye.

Har noen av dere opplevd noe reakajoner på mat? Og evt hvilke?
 
Ikke noe særlig her. Spiste engang jordbær og masse røde prikker rundt munnen vet ikke om det var sammenheng. Noen ganger hatt vond mage uten at eg vet ka han reagerte på
 
Jeg tror magen til mini her reagerte litt på bringebær, uten at jeg vet det for sikkert - tørr ikke prøve igjen :p
 
Vi har ikke prøvd så mye forskjellig enda, kun grøt, gulrotmos, potetmos og sviskemos.
Hun har ikke reagert på det, annet enn litt magevondt i starten hvis hun fikk for mye grøt. Hun ELSKER alt hun har smakt så langt, og vi er nå oppe i en hel porsjon grøt på formiddagen.
Gleder meg til å prøve flere ting, men lurer på om vi kommer til å vente til etter vi kommer hjem fra ferie (skal til Sørlandet neste uke), da jeg synes det er tryggest å være hjemme hvis hun skulle reagere på noe.
 
Jordbær og pærer (tror jeg), får hun eksem av :( ellers tåler hun alt hun har prøvd. Skal prøve pære igjen om litt for å se, hun eeeelsker det, så håper det går fint.
 
Vi har ikke prøvd så mye forskjellig enda, kun grøt, gulrotmos, potetmos og sviskemos.
Hun har ikke reagert på det, annet enn litt magevondt i starten hvis hun fikk for mye grøt. Hun ELSKER alt hun har smakt så langt, og vi er nå oppe i en hel porsjon grøt på formiddagen.
Gleder meg til å prøve flere ting, men lurer på om vi kommer til å vente til etter vi kommer hjem fra ferie (skal til Sørlandet neste uke), da jeg synes det er tryggest å være hjemme hvis hun skulle reagere på noe.

Vi skal forresten også til Sørlandet neste uke :)
 
Her spises det grøt og frukt. Ingen mageknip eller allergiske reaksjoner, men hard mage. Så nå prøver vi ut hvor mye sviskemos han trenger daglig for å ha ok avføring. Ellers så smaker han på mye, men får ikke måltider.
 
Back
Topp