Mat man bør unngå

Skulle tro vi hadde samme slektninger, men dessverre er det vel helt vanlig å få høre slik. Mine barn skulle også angivelig bli veldig bortskjemte, de kom til å få dårlige lunger fordi vi ikke "lot" dem gråte, det går visst ikke an å ta opp ungen når den lager den minste lyd, de blir tykke av å amme for mye, de får sikkert vondt i magen, hvordan kan jeg vite at jeg har nok melk?, de har hatt ALT for lite klær, det går ikke an at vi trives med samsoving, stakkars små som har blitt fullammet i 6 mnd, og ikke minst, den største klassikeren: SKAL HAN HA PUPP NÅ IGJEN??? Noen tar det visst som en personlig fornærmelse at andre får til, og trives med ammingen.:p

Nå når de er blitt større, har det gått over til stakkars 4-åringen som fremdeles sitter trygt bakovervendt i bilen, stakkars storebror som ikke får våpenleker, og den type ting. Mulig de aldri slutter å prøve å blande seg? Jeg har vært veldig arrogant, og aldri hørt på noen, men det ser ikke ut til å stoppe all masingen likevel.
Wow! Det er jo så og si likt! Vi er sikkert i familie ;)

Har nok bare en bror gitt ;) og søstrene til sambo er for gamle til å få barn :)
Søren også. :p Du kunne ikke en gang være sambo med noen av søstrene mine heller altså? :D:D Jaja, jeg får vel bare vente tålmodig på de søte tantebarna jeg vet jeg skal få en gang i framtiden.:) Søsknene til mannen min vil visst heller ikke produsere barn riktig ennå, så det blir jo så dårlig med søskenbarn her.:p

Søren også. :p Du kunne ikke en gang være sambo med noen av søstrene mine heller altså? :D:D Jaja, jeg får vel bare vente tålmodig på de søte tantebarna jeg vet jeg skal få en gang i framtiden.:) Søsknene til mannen min vil visst heller ikke produsere barn riktig ennå, så det blir jo så dårlig med søskenbarn her.:p
Kjipern ;) alle søskenbarna til barna våre er voksne. Men de har heldigvis begynt å få barn selv nå da :)

Back
Topp