Mat... Kvalm!

lenamamma90

Elsker forumet
Vi skulle lage lunsj i dag av middagen æ går og div brødmat! Å da jeg skulle gå forbi kalkunen så ble jeg så kvalm:puke_r Tålte virkelig ikke lukte av kallunen.. Fy så fælt den luktet!! Måtte springe på do å brekke meg!!

Kjenner den følelsen :p vi hadde kalkunrester til middag idag. Jeg spiste frokostblanding, klarte såvidt å sitte ved bordet når kalkunen stod på bordet :/

Kjenner den følelsen :p vi hadde kalkunrester til middag idag. Jeg spiste frokostblanding, klarte såvidt å sitte ved bordet når kalkunen stod på bordet :/

Jeg blir nesten kvalm bare jeg leser kalkun kjenner jeg :p haha! Så rare vi blir når vi er gravid!! Bli rundstykke med jordbærsyltetøy på meg!:)

Holdt på å kaste opp når sambo åt ein repsils med honning og sitron i bilen i går, var ikkje kvalm ein gong, men magen vrengte seg av lukta :( Og eg likar jo dei dropsa sjølv!

Jeg blir nesten kvalm bare jeg leser kalkun kjenner jeg :p haha! Så rare vi blir når vi er gravid!! Bli rundstykke med jordbærsyltetøy på meg!:)
Huff, ja bare tanken på kalkun og en del annen mat gjør meg kvalm :p skjønner ikke helt hvordan jeg skal berge fremover når ingen mat frister :p er egentlig ikke særlig kvalm, men tanken på matber kvalmende :p

Holdt på å kaste opp når sambo åt ein repsils med honning og sitron i bilen i går, var ikkje kvalm ein gong, men magen vrengte seg av lukta :( Og eg likar jo dei dropsa sjølv!

Hehe, så fælt når det blir sånn ! Kan liksom ikke bare trekke vekk fra lukta heller når man sitter i bilen !:p jeg blir bare vær å vær kjenner jeg!

Huff, ja bare tanken på kalkun og en del annen mat gjør meg kvalm :p skjønner ikke helt hvordan jeg skal berge fremover når ingen mat frister :p er egentlig ikke særlig kvalm, men tanken på matber kvalmende :p

Ja den lukta bare møkk! Sliter veldig med å få i meg frokost! Er kjempesulten men bli kvalm av lukta av maten... :p knekkebrød med brunost går av og til, mn noen dager smaker osten skosåle :p

Æsj ja, er så mye som lukter vondt som ikke lukter vondt ellers. Her brekker jeg meg lett av kaffelukt, eller om samboer har kaffeånde. *puke*
Ellers gjør enkelte parfymer meg fryktelig kvalm også...Kalkun har jeg spist både i dag og igår. Synes ikke det lukter noe spesielt av den:P

Samme her - er ikke kjempekvalm, men blir uvel av diverse lukter og bare tanken på å spise enkelte matvarer. Knekkebrød og rista brød er safe, det samme er det meste av frukt + potetgull og salte gullfisker da... Blir kvalm når jeg blir sulten, men måltidene "varer" jo så kort tid når jeg har fått i meg noe!!

Jeg skulle ønske jeg ble kvalm igjen :P Nå siden i går ettermiddag har jeg ikke vært kvalm. Bare sulten... Og sist jeg var gravid og mistet kvalmen, så hadde jeg en MA. Så jeg har vært takknemlig for kvalmen.... men nå er den borte....
Bekymret.... Håper den kommer i morgen tidlig....

Back
Topp