Mat krav!

Appelsiner. Jeg fant meg selv med tårer i øynene her om dagen fordi vi ikke hadde flere :P

Oh lord, nå fikk jeg lyst på mye av det som er nevnt! Har ingen cravings, men har plutselig ikke lyst på livets vann - pepsi max. Normalt kan jeg drikke 1 flaske til dagen, mens nå frister det ikke I det hele tatt. Sushi og smeltet ost, dog ikke sammen, frister veldig :)
Samme her! Orker ikke tanken på et glass iiiiiskald pepsimax med svikter og sugerør- det er liksom helt feil;)

Jeg er heller ikke noe særlig for sjokolade eller brus nå. Noe som er utrolig fordi jeg er skikkelig sjokoman, sjokolade nesten hver eneste dag! Men ikke nå nei :p Skive med skinke og majones derimot! Glad jeg har det i kjøleskapet nå! :D

Sånn er jeg også. Har ikkje lyst på cola zero eller kaffe, byr meg skikkelig imot. Jeg som til vanlig drikker mye av det.

Pinklady epler og Tine eplejuice... skikkelig krise hvis jeg går tom:p

Pepsi max... :(

Jeg er egentlig veldig glad i cola light eller pepsi max, men det har jeg ikke lyst på lenger. Veldig rart!
Jeg må ha sure grønne epler mot kvalmen, rista brød med smør og banan og jordbær:)

Kvalmen min har begynt å gi seg og jeg tror jeg kunne spist meg ihjel ! Visste jo at vekta kom til å gå opp igjen , men kjedelig når d skjer allikevel :p
Gikk ned 9 , gått opp 4 av de så håper d stagnerer litt :)

Pga ekstrem kvalme er det eneste jeg spiser lys baguett med smør, salt og peanøttsmør haha! Litt av en kombo! :P

Samboer takker dere for at han nå, kl 23.30, er nødt ut å lete etter sitoner..:joyful: Jeg skreller sitroner og spiser den i båter som det skulle vært appelsiner.. :angelic::angelic:
Begynte å tenke på ting jeg har lyst på av å lese her..;)

Samboer takker dere for at han nå, kl 23.30, er nødt ut å lete etter sitoner..:joyful: Jeg skreller sitroner og spiser den i båter som det skulle vært appelsiner.. :angelic::angelic:
Begynte å tenke på ting jeg har lyst på av å lese her..;)

Åh sånn var jeg når jeg var gravid i 09:p spiste d som appelsin xD men vær på vakt da, jeg har etseskader på tennene etter det svangerskapet :p

Har prøvd å tenke ut om jeg har noe spes jeg må ha, men det skifter veldig.. Stort sett veldig fysen, men klarer ikke å finne ut hva jeg vil ha. Uansett spiser jeg meg alltid for mett og uvel.. Uvel om jeg ikke spiser og da så;-)

Nå har jeg slutta med banan og begynt med kokt skinke på brødskiva i stedet, har ikke lyst på noe annet pålegg. Ble skikkelig sur på mannen i går fordi han hadde tatt resten av pakka med kokt skinke:oops: Pleier omtrent aldri å spise det ellers..

Back
Topp