Mat krav!

Jag må ha brunost og kornmo kjeks akkurat nå. Spiste mye av det når jeg var liten hos mormor. Så det kan jeg spise uansett hvordan form jeg er i. Hehe

Vannmelon og Kiwi ❤️

Nektariner og moreller er veldig godt om dagen :D Prøver å heller spise det enn godteri, er sååå fysen på godt!!!

Rundstykker med sesamfrø på toppen med ost, hamburgerrygg og majo inni, presset i vaffeljern <3

Oh lord, nå fikk jeg lyst på mye av det som er nevnt! Har ingen cravings, men har plutselig ikke lyst på livets vann - pepsi max. Normalt kan jeg drikke 1 flaske til dagen, mens nå frister det ikke I det hele tatt. Sushi og smeltet ost, dog ikke sammen, frister veldig :)

Oh lord, nå fikk jeg lyst på mye av det som er nevnt! Har ingen cravings, men har plutselig ikke lyst på livets vann - pepsi max. Normalt kan jeg drikke 1 flaske til dagen, mens nå frister det ikke I det hele tatt. Sushi og smeltet ost, dog ikke sammen, frister veldig :)
Åh, sushi.....! Nam :-D

Har nett slukt to skjeve med familieskinka og majones, skulle vært youghurtbrød, men da hadde eg ikkje...va godt likavel :P

Back
Topp