Har ikke fått noen cravings enda jeg, men har ganske avsmak på grønnsaker i det siste! Veldig dumt siden det er noe jeg burde spise masse av :/
Jeg klarer heller ikke grønnsaker etter jeg ble gravid

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke fått noen cravings enda jeg, men har ganske avsmak på grønnsaker i det siste! Veldig dumt siden det er noe jeg burde spise masse av :/

Du får lage et lass selv, så kan du fryse de ned og ta opp når du får lyst på igjenJeg har så veldig lyst på mye pizzahorn!!!men finner ingen plass der de selger det
![]()
Ja har tenkt jeg må prøve igjen. Har ikke klart å lage den myke brødet, blir bare hardtDu får lage et lass selv, så kan du fryse de ned og ta opp når du får lyst på igjen![]()
Er det mulig? Dette er nå snart 3 timer siden og jeg er fremdeles mett!! Om ikke babyen gir meg strekkmerker så kommer jeg til å spise dem på megHar hatt ekstremt lyst på sushi i en evighet! Dro tidlig fra jobben i dag og kjøpte meg 20 biter (!) med sushi. Det følger med to sett med spisepinner for å si det sånn... Spiste ALT og nå er jeg helt sprengt!! Ligger mer enn jeg sitter her på sofaen og manner meg opp til å dra og hente i bhg...
Alt som kan spises med sitron!!!Hei ! Er det noen som har funnet noen ting som bare er noe du må spise nå som du er gravid?
Jeg er blitt veldig glad i ritz kjeks. Den hjelper meg enormt med kvalmen![]()
Og retter med tomater!!!Alt som kan spises med sitron!!!
Ja spiste nesten en pakke med cherrytomat i dagOg retter med tomater!!!
Ja spiste nesten en pakke med cherrytomat i dag![]()
De er gode. Men obs om du har mye halsbrann, tomater bidrar til detCherrytomater er som smågodt for meg for tiden![]()
![]()
De er gode. Men obs om du har mye halsbrann, tomater bidrar til det
Jeg har også spist mye gul- og brunost lenge nåHar fått dilla på brunost jeg nå!G-35, sådann! På Rugsprø! NAM!
Ellers er vannmelon, epler og appelsin med vaniljekesam eller vaniljesaus nesten et must-hver dag!![]()
Brunost (og selvfølgelig G-35) på rugsprø er jo så godt, spesielt med en kopp te ved siden av!! Det er kveldsmat hele vinteren detHar fått dilla på brunost jeg nå!G-35, sådann! På Rugsprø! NAM!
Ellers er vannmelon, epler og appelsin med vaniljekesam eller vaniljesaus nesten et must-hver dag!![]()