Mat krav!

Her er det også lite som frister for tiden, men har akkurat spist en kopp med nudler. Tror aldri det har smakt så godt før!

Mat generelt (det jeg liker til vanlig) frister stort sett meg.

Her er all type frukt et must!:) Spiser frukt hele dagen:p Det eneste pålegget som frister for tiden er leverpostei, så jeg og 4åringen spiser leverpostei så det nesten kommer ut igjen ørene (hun vil alltid ha det samme pålegget som mamma:p) ;)

Her er salt et must :o
Rundstykke/Brødskive med Taffelost, Tomatskiver og salt oppå :D Da er jeg fornøyd. Og i dag hadde jeg iskald Ananasjuice til maten. Smakte himmelskt ❤️❤️
Tenke jeg skulle prøve meg på fiskeboller i hvitsaus til middag i dag, det frister i allefall nå. Får se når maten står på bordet :p Har en tendens til å ha veldig lyst på noe, og mens jeg tilbereder det blir jeg på en måte mett av lukta :P Så får se ;)

Brus klarer jeg ikke tanken på, da kommer halsbrannen tvert. Heller ikke noe form for godterikick. Egentlig helt greit kjenner jeg :p

Jeg har så veldig lyst på mye pizzahorn!!! :p men finner ingen plass der de selger det :(

Går fortsatt på mest mulig smakløst her om dagen :p
Nudler med minimalt krydder er en favoritt .,

Har hatt ekstremt lyst på sushi i en evighet! Dro tidlig fra jobben i dag og kjøpte meg 20 biter (!) med sushi. Det følger med to sett med spisepinner for å si det sånn... Spiste ALT og nå er jeg helt sprengt!! Ligger mer enn jeg sitter her på sofaen og manner meg opp til å dra og hente i bhg...

Har hatt ekstremt lyst på sushi i en evighet! Dro tidlig fra jobben i dag og kjøpte meg 20 biter (!) med sushi. Det følger med to sett med spisepinner for å si det sånn... Spiste ALT og nå er jeg helt sprengt!! Ligger mer enn jeg sitter her på sofaen og manner meg opp til å dra og hente i bhg...
Er det mulig? Dette er nå snart 3 timer siden og jeg er fremdeles mett!! Om ikke babyen gir meg strekkmerker så kommer jeg til å spise dem på meg :-P

Har fått dilla på brunost jeg nå!:p G-35, sådann! På Rugsprø! NAM!
Ellers er vannmelon, epler og appelsin med vaniljekesam eller vaniljesaus nesten et must-hver dag!:p

Har fått dilla på brunost jeg nå!:p G-35, sådann! På Rugsprø! NAM!
Ellers er vannmelon, epler og appelsin med vaniljekesam eller vaniljesaus nesten et must-hver dag!:p
Brunost (og selvfølgelig G-35) på rugsprø er jo så godt, spesielt med en kopp te ved siden av!! Det er kveldsmat hele vinteren det :-)

Back
Topp