Attpåklatt2016
Venter nr. 3 i januar 2016
Nå må jeg også kjøpe nektariner i morgen, fikk skikkelige lyst på det nå! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh, det såg deilig ut!!Synes dette er ufattelig godt om dagen.
Ja, den juice/brus drikken er utrolig god! Anbefales akkurat den typen til alle som har sitrus cravings! Har ikke smakt de andre, men denne er himmelskÅååh, det såg deilig ut!!![]()
Ja, den er kjempegod!Ja, den juice/brus drikken er utrolig god! Anbefales akkurat den typen til alle som har sitrus cravings! Har ikke smakt de andre, men denne er himmelsk![]()
Helt enig!Ja, den juice/brus drikken er utrolig god! Anbefales akkurat den typen til alle som har sitrus cravings! Har ikke smakt de andre, men denne er himmelsk![]()
Mmmm! Det skal jeg ha i helgen, gleder meg!Jordbær er nesten blitt et must her i huset. Helst en korg hver dag.
Samme her! Yoghurt og frukt! Veldig greitFått dilla på vannmelon siste dagene!Kjekt at det er tilbud på melon på Spar, hehe
Har i grunnen spist veldig mye frukt siste tiden, ikke det verste å bli "avhengig" av det!
![]()
Spiser du kun avokado da som ett eple liksom?Avokado!
Ja, avokado er godt!! Og jordbær :-DSpiser du kun avokado da som ett eple liksom?![]()
Har begynt å kutte opp melon, epler (røde og sure grønne), banan og grønne druer og blande det som fruktsalat, og så ha på mager vaniljekesam jeg!Samme her! Yoghurt og frukt! Veldig greit![]()