Mat iløpet av dagen

Dere som skriver klokkeslett; Har dere babyer som våkner/sovner og hviler til samme tidspunkt hver dag? Her har vi ikke mye rytme enda.

Min legger seg kl 19 hver dag og sover til ca 8. Duppene begynner det å bli rutine på også :)
 
Snart 6 mnd og fullammer av og til smaksprøver på frukt
 
Her ammes det, med et lite grøtmåltid med fruktmos når det passer seg på formiddagen, og litt grønnsaksmos til middag når vi spiser det i 5-6 tiden. Han er 5 mnd og 3 uker. Vi planlegger å bruke ferien på å komme inn i måltidsrytmer og fulle porsjoner, før jeg skal tilbake på jobb.
 
Frokost: pupp
Dupp
Lunsj:grøt
Pupp
Dupp
Middag: noe slags mos av grønnsaker, poteter, osv
Pupp
Grøt
Natta!
Og litt pupp ca 2 ganger på natta
Blir 6 mnd på fredag
 
Last edited:
Min er 5 mnd og 1 uke, og får smaksprøver til lunsj og en hel porsjon med grøt før leggetid, i tillegg til amming. Jeg gir han fast føde samme klokkeslett hverdag.
 
Pupp, ca hver 3.time om dagen, og et par ganger i løpet av natta. Hvis det passer seg sånn og hun er våken når vi spiser middag, får hun sitte sammen med oss og smatte på ett eller annet- ei skje med potetmos, most gulrot eller noe. Eller gnage på en skalk. Hun er 5,5 mnd.
 
Fruktmos til lunch, middag, grøt, ammer når han vil.. sover 19.30-06.50 hviler 09.30, 12.30 og 15.30 :) han lagde rutinene sine selv i grunnen da han var 3-4 mnd.
 
Frokost - flaske - grøt

Lunsj - grøt - frukt

Middag - middag/ avokado med grøt

Mellom måltid - sviske

Kvelds - velling - litt grøt
 
Kl 5 flaske
Kl 9 grøt med fruktmos og liten flaske
Kl 12 flaske
Kl 15 grønnsaksmos med kraft og liten flaske
Kl18 grøt med fruktmos og stor flaske
Kl19 legging og resten av kveldsmatflaska
Helt likt som hos oss. Tom klokkeslett ;) 5 mnd.
 
Back
Topp