Mat iløpet av dagen

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Hva får baby din av mat iløpet av dagen? Å hvor gammel er baby?
 
Sviskemos til frokost, grøt til lunsj, litt middag utpå dagen og grøt til kvelds. Og så ammer vi innimellom dette. Han er akkurat 6 mnd.
 
Kl 10.00 - 180ml nan
Kl 13.00 - smoothie og 150ml nan
Kl 16.00 - 180ml nan
Kl 18.00 - liten posjon grøt og 180ml nan

Blir 6 mnd om litt under en uke :)
 
Sviskemos til frokost, grøt til lunsj, litt middag utpå dagen og grøt til kvelds. Og så ammer vi innimellom dette. Han er akkurat 6 mnd.
Ganske likt som her da. Gir grøt frokost, en middag og grøt til kvelds. Og mme mellom dette. Var redd jeg ga for mye fast føde men da er jeg vel "normal":)
 
6 mnd til uka
Ca mat

05 amming
08 amming
11 grønnsakspure, litt grøt og sviske til dessert ( 3 retters)
14 amming
17 grøt
19 amming
Kveldsstell
19.30 ammes i søvn
 
6mnd om en uke, og foreløbig bare pupp. Må vel begynne med noe snart. Tenker vi starter med smaksprøver på grøt på formiddagen.
 
Ble 6 mnd i går, pupp om morgenen når han våkner ca kl. 7. frukt og pupp kl 10. pupp klokken 13. middag og pupp klokken 16 og grøt i 19 tiden og morsmelk på flaske på sengen før leggetid i halv åtte åtte tiden for vil ikke at han skal sovne på puppen før han legger seg for da får vi ikke rapt :p men tenker jeg snart begynner å gi han litt grøt om morgenen også snart siden helsesøster sier jeg kan begynne å innføre et måltid til :)
 
Kl 5 flaske
Kl 9 grøt med fruktmos og liten flaske
Kl 12 flaske
Kl 15 grønnsaksmos med kraft og liten flaske
Kl18 grøt med fruktmos og stor flaske
Kl19 legging og resten av kveldsmatflaska
 
Dere som skriver klokkeslett; Har dere babyer som våkner/sovner og hviler til samme tidspunkt hver dag? Her har vi ikke mye rytme enda.
 
Dere som skriver klokkeslett; Har dere babyer som våkner/sovner og hviler til samme tidspunkt hver dag? Her har vi ikke mye rytme enda.

Sover alltid fra 20.00-09.00, utover det sover hun som regel på ganske like tider om vi ikke er på farta eller det skjer noe :)
 
Dere som skriver klokkeslett; Har dere babyer som våkner/sovner og hviler til samme tidspunkt hver dag? Her har vi ikke mye rytme enda.

Han har veldig faste tidspunkt på soving å sånn ja. Klarer som regel ikkje være våken i mer enn halvannen time maks to før han må sove igjen. Så er ganske fast rytme :) tok litt tid før vi fikk en rytme som han er fornøyd med :p men søvnen på dagtid er veldig forskjellig på alt fra en halvtime til 2 timer men har som regel 4-5 timer søvn tilsammen på dagtid fordelt på 3-4 dupper :)
 
Min blir 6 mnd i neste uke. Ammer fortsatt, men har begynt å gi grøt en gang for dagen og litt frukt mos. Har ikke noen faste klokkeslett for mat.
 
Vi ammer når han har lyst på mat, og har så smått begynt å gi grøt i 17-18-tiden :) 5 mnd og 1 uke gammel. Han får også smake frukt/grønnsaker på formiddagen en gang :)
 
Her går det i pupp både om natta og om dagen og så har vu begynt med smaksprøver på banan, grønnsakspure osv.
 
Han er rett over 5 måneder :)
 
Back
Topp