Mat i graviditeten

Ja, det gjør jeg. Fra nyåpnet pakke.

Jepp:)

Hadde lett gjort det om jeg likte det ja, men fysj så ekkelt:P

Jeg gjør det jeg og, men så begynte jeg plutselig å tenke på om det var greit liksom :) Skal lage forrett til mamma-kveld med barselsgruppa fra andremann og tenkte å lage en laksetartar (på røkelaks). Den er sååååå digg!

Ja når den er nyåpnet spiser jeg det :)

Spiser dere salami??? Fy søren så lyst jeg har på d men prøver å unngå d!
Nei det holder jeg meg unna.. har faktisk ikke lyst på heller. Etter forje svangerskap spiste jeg salami og brie på brædskiva hveeer dag ganske lenge:p det blir nok savna etterhvert..

Spiser dere salami??? Fy søren så lyst jeg har på d men prøver å unngå d!
Kun på ostesmørbrød sånn at den har blitt varma... Husker at på barsel sist spiste jeg tre brødskiver med salami til hvert måltid! Hadde savna det sånn!

Haha d gjor jeg også på barsel sist! Tror jeg levde på salami på
Skiva et halvt år etter fødsel sist

Spiser dere roastbiff? ? Jeg har fryst en pakke for å drepe evt. Listeria bakterie men no e eg lysten på å åpne den men kjæresten e helt ifra seg.. skal skal ikke ???

Spiser dere roastbiff? ? Jeg har fryst en pakke for å drepe evt. Listeria bakterie men no e eg lysten på å åpne den men kjæresten e helt ifra seg.. skal skal ikke ???

Hmm.. Jeg vet ikke om det har noe å si om det har vært nedfryst? Fikk servert storfe indrefilet som hadde vært nedfryst, men ba om godt stekt likevel. Jeg har bare unngått all kjøtt som ikke er gjennomstekt, uavhengig av om det har vært nedfryst fra før.

Jeg spiser både røykelask og roasbiff, men sistnevnte blir bare en sjelden gang..... Savner både brie og fenalår.

Back
Topp