ca 20 gjester +/-
Koldtbord...
mamma og to svigermødre baker hver sin kake, også bestiller jeg muligens en kake fra en venninne...
kommer til å lage istand pyntede serveringstallerker
grønne krydderplanter og salatblader, oppskjært paprika, physalis, melonbiter osv... tomater,.. alt slikt tilbehør kan faktisk brukes til å pynte tallerker....
EGGERØRE med gressløk på - den e bankers!
Karbonader
spekemat
røkelaks, reker, kreps (jeg har tenkt å lage en tallerk med sushi,,,, sørge for fersk laks/ørret på ferskvareavd, ha d i store terninger, fryser'n 3-4 timer før servering med kikkoman soyasaus...Mmmmmm [:)]
venninne av meg hadde koldtbord, men serverte også en gryterett. veldig greit, for noen mager mettes jo bedre på varme retter..gryterett, lasagne eller en suppe...
anbefaler f.eks brød fra Meny, de har jo GODE steinovnsbakte brød!
Friske salater syns jeg alltid er digg... bruke mørke salater (ruccola, lollo) lage hjemmelagde krutonger (oppkjært loff u/skalk dynket i olivenolje+litt balsamicoeddik med maldon havsalt, oregano/basilikum. steke på rist til gylden farge/sprø kons.)
nei, kunne skrevet massemasse, for dette gleder jeg meg til.. har smått skrevet stikkord for planlegging til dåp i mange mnd allerede jeg :) nå gjelder d bare finne riktig dato som passer for flest mulig... [&:]
når tenker dere ha barnedåp forresten..? hvor gammel er babyene deres da sånn ca...??