Mat i dåp

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Hva hadde dere?

Med første bestilte vi snitter.
Med mellomste og lille U lager jeg koldtbord selv

Med første hadde vi oksestek med tilbehør, is og varme bjørnebær til dessert. Til neste blir det koldtbord :)

Vi hadde koldtbord med jenta,regner med det blir det den gangen her også :)

Vi har hatt hjemmelaget (mamma i hovedsak) koldtbord begge gangene. Og går nok for det igjen

Første hadde vi biffstroganoff gryte med loff og salat.
Til andre mann hadde vil viltgryte med ulike sorter brød, loff og rundstykker samt salat.

Har ikke hatt noen egen dessert etter maten, tenker det holder med kakene etterpå.

Med nr. 1 og 2 hadde vi spekemat og rømmegrøt. Med nr. 3 har vi planer om å bestille catering. Tenker på thaimat fra et sted vi pleier å bestille. Det er så godt at jeg kan spise meg ihjel :joyful:

Koldtbord/tapas. Har en kjempeflink venninne som lagde, så fikk sette sammen meny selv :)

Hadde noe grytegreier med ris, salat og hjemmelaget rundstykker:) Ingen dessert tror jeg. Var mer enn nok kaker etterpå:)

Hadde koltbord, fikk flere i familien til å lage litt hver og ta med, så vi hadde myye snadder å velge mellom! :)

Nr 1: svinestek m/tilbehør. Kjøpt.
Nr 2: helstekt ørret m/ tilbehør. Laget selv.

Kaffe og kaker i tillegg med begge.

Første hadde vi koldtbord, som vi laget selv. Regner med vi kommer til å gå for det neste gang også. Synes det er enkelt også finner stort sett alle noe de liker eller tåler :)

Vi hadde biffgryte med brød, salat og ris.

Back
Topp