Bettina123
Blir kjent med forumet
Nei, vi bestiller! 18kr per snitt.. Og vi blir ca 40 pers. Så hadde kanskje blitt like dyrt å lage selv! HeheLager dere snittene selv? Det har vi tenkt, trenger tips![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, vi bestiller! 18kr per snitt.. Og vi blir ca 40 pers. Så hadde kanskje blitt like dyrt å lage selv! HeheLager dere snittene selv? Det har vi tenkt, trenger tips![]()
Vi hadde sodd i dåpen til storesøster. Godt, og relativt enkelt - bortsett fra å skrelle gulrøtter og poteterVi blir 40 stykker, så tenkte at sodd blir det enkleste og billigste for oss
Vi hadde sodd i dåpen til storesøster. Godt, og relativt enkelt - bortsett fra å skrelle gulrøtter og poteter![]()
Fikk tips i ettertid om at man kan kjøpe ferdigskrelte poteter hvertfall. Går kanskje an med gulrot også?Hehe, tar nok litt tid med grønnsakene ja, får håpe jeg får god hjelp!![]()
Jeg tenkte å kjøpe ferdig fryst lapskausblanding jegHehe, tar nok litt tid med grønnsakene ja, får håpe jeg får god hjelp!![]()
Jeg tenkte å kjøpe ferdig fryst lapskausblanding jeg![]()
Vi har hatt dåp og lagde koldtbord/tapas til 59 personerundersøkte pris på det ferdig levert,det ble 21000kr - kjøpte inn og lagde det selv, 4000kr inkl. Brus + en ettermiddag på å pynte lokalet og lage maten. .
![]()
Vi hadde karbonader, erter og løk som varmrett. Kyllingklubber, spekemat I forskjellige varianter, laks, eggerøre, potetsalater, meloner og mer.Hva hadde dere til koldtborde?
Skal og lage selv