Mat i dåp

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Har dere planlagt/ tenkt på hva dere skal server i dåp? Skal planlegge litt nå, men lurer litt på hva vi skal servere.. Blir 30-35 stk.

Tapas! :)

Vi skal ha navnefest 6/6 og kommer til å ha kyllingsalat med pasta med pesto på og hjemmelagd foccacia. Vi blir ca 40 stk.

Vi skal ha dåp 9/5, skal ha en blanding av tapas og koldtbord, har cateringfirma i familien så får bestille det vi vil:D

Om lokalet er ledig så blir det 12/4. Hadde tenkt lapskaus eller gryte, men nå har jeg begynt å tenkte på noe ala snitter. Karbonadesmørbrød osv. Også kaker:)

Planen e so longt navnefest 11.4 me snitter.. Men fekk lyst på både koldtbord og tapas no... :-P

Her skal vi lage koltbord :)

Dåp 19 april her, muligens 18 om presten er såå snill å kan ha dåpen på lørdagen :) Vi serverer elg gryterett med ris, viltgrønnsaker og rundstykker til :) Mega mega mega kakebord til dessert ;) 35 til middag og 60 til kaffe og kaker :) GUD jeg gleder meg til kaker;)

Dåp 19 april her, muligens 18 om presten er såå snill å kan ha dåpen på lørdagen :) Vi serverer elg gryterett med ris, viltgrønnsaker og rundstykker til :) Mega mega mega kakebord til dessert ;) 35 til middag og 60 til kaffe og kaker :) GUD jeg gleder meg til kaker;)

Hehe.. Samma her!;) <3 kake <3 :-P

Vi lurer på om vi berre skal ha kakebord, fleire som har sagt at de ikkje hadde mat i dåpen, men blei veldig usikker no når eg las her :p .. Om vi droppe maten, så kan vi ha det heime, og slepp då stressa med lokaler (som aldri er ledig!) ..

Back
Topp