Å, pølse i vaffel er så godt!Vesla får velge. I år ville hun ha pølse i brød/lompe i barnebursdagen, og så ville hun ha pølse i vaffel i voksenbursdagen. Hennes dag, hun velger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å, pølse i vaffel er så godt!Vesla får velge. I år ville hun ha pølse i brød/lompe i barnebursdagen, og så ville hun ha pølse i vaffel i voksenbursdagen. Hennes dag, hun velger.
Å, pølse i vaffel er så godt!
Hehe, nei jeg er fra OsloEr du fra Moss
Disse pølse-spagettien lurer jeg på om jeg skal prøve.
Og pizzasnurrer![]()
Hehe, nei jeg er fra OsloMen jeg måtte jo smake, synes det var så rart første gang jeg hørte om det. Og jeg ble veldig positivt overrasket. Men det må være grill, ikke wiener!
Jeg var et ekstremt kresent barn, så da jeg ble voksen bestemte jeg meg for at jeg måtte lære meg å smake på nye tingJeg har ikke turt å smake
(Har familie i Moss)
Jeg var et ekstremt kresent barn, så da jeg ble voksen bestemte jeg meg for at jeg måtte lære meg å smake på nye tingMen kaviar og makrell i tomat har jeg fortsatt ikke turt å smake på
![]()
Den funkar og med kjøttbollar. Grådig tidig!
Den funkar og med kjøttbollar. Grådig tidig!
Her blei det prinsessegraut i seksårsdagen, semulegrynsgraut med rosa matfarge oppi. Suksess!
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Å, pølse i vaffel er så godt!
Jeg tør heller ikke smake. Selv om jeg strengt talt burdeJeg har ikke turt å smake
(Har familie i Moss)