Mat etter spysjuka

Ville bare hatt is i magen noen dager.. så lenge barnet drikker er det ingen fare :)

Min treåring kastet opp i desember, og hun spiste ikke normalt før på dag 11...
 
Det er ikke jeg som lar guttungen få mariekjeks altså... Det er onklene og besteforeldrene hans som har gitt han det når han har vært der ;)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Jeg har sagt klart i fra til alle besteforeldre at det er uaktuelt og om jeg ser noe sånt får dem ikke passe henne. Det er det vi som bestemmer og ikke dem. De kan våge å si at dem vil skjemme bort barnebarnet, men da får den skjemme bort i form av lek og kos og ikke usunne ting som gir dårlige vaner. Men jeg ser det er stor forskjell på meg som er over 30 år og søstrene til mannen som også har barn. De er 10 år yngre og mener det samme, men er ikke like strenge...


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
 
Sånt irriterer meg litt, for jeg skal holde han så lenge som mulig vekk fra alt søtt utenom frukt ol. Men man har jo ikke alltid styring på hva andre gir, som feks besteforeldre og oldeforeldre:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ikke sant... Er ikke alt man får hatt kontroll på:( Men jeg tok det opp med dem da de hadde gitt han peanøttsmør!!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Ikke sant... Er ikke alt man får hatt kontroll på:( Men jeg tok det opp med dem da de hadde gitt han peanøttsmør!!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Det skjønner jeg! Jeg syyns jeg så svigers gi en skje vaniljesaus en gang! Men siden jeg ikke var sikker kunne jeg liksom ikke beskylde heller:p bare så han smatta og hun smilte lurt. Huff, hehe.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp