Masse tanker å litt bekymringer normalt?

frøkenløken

Blir kjent med forumet
God morgen:) Merker at jeg tenker ganske mye nå etter at jeg fant ut jeg var blitt gravid. Gleder meg så masse til juli å endelig får treffe babyen vår<3

Men er det normalt at man er redd for at ting skal være galt med barnet før man får kommet seg på utralyd? Er jo selvfølgelig 100 % sikker at barnet mitt er helt friskt, men så er det en liten tanke at jeg er så redd for at det er noe som ikke skal stemme.

Men man blir vel mer rolig når man får tatt den tidlige ultralyden? Det er fortsatt 7 uker til jeg skal dra på tidlig ultralyd. Håper jo at bekymringene ikke blir verre for hver uke, men at det minsker istede for :)

Tankene strømmer om hvor mye jeg faktisk gleder meg til at jeg og min samboer skal endelig bli en liten familie, at jeg ønsker å fortelle hele verden at vi venter vårt første barn sammen..

Noen som har de samme tanker og bekymringer? Å noen som kan komme med noen beroligende ord? :D
 
skjønner dine bekymringer veldig godt! tenker akkurat det samme. livredd for at noe skal være galt!
slik som det er nå tør jeg liksom ikke glede meg for mye, er så redd for å bli skuffet/ lei meg :/

Så her blir det også tidlig ul, tenkte å ta det i uke 9 :)
 
Tror det er veldig normalt med bekymringer! Bare tenk når lille kommer blir det sikkert verre :p er nok en stor del av mammarollen:)
 
Jeg klarer ikke glede meg! Er så absurd hele greien. Føler mensen kommer rett som det er...

Livredd...

Men, jeg tror det er helt normalt. Vi får senke skuldrene og tenke positivt :)
 
Ja jeg prøver å nyter hver sekund av det :), men så er det den lille bekymringen også, men prøver alt jeg kan å få den tanken bort :D
 
Back
Topp