Massasje

Bkno1338682

Andre møte med forumet
Jeg har fått massasje i julegave som jeg skal på lillejulaften. Ser noen plasser at det skrives at det ikke et anbefalt før etter 1.trimester? Noen som har erfaring i fht det?

Det er vel snakk om noen punkter man bør unngå... aldri helt forstått det der! Jeg fikk massasje 2 desember, da var jeg 3+4 og tror ikke det gjorde noe skade :) anbefaler deg å høre med de som utfører massasjen :D de vet sikkert

Hør med de som utfører massasjen :) Ver at flere steder har de egne svangerskapsmassasjer

Du får nok et skjema hvor du krysser av for om du gravid. Skjønner ikke helt hvorfor du ikke skulle kunne få massasje? Ingen steder i offentlige myndighetenes råd dette fremkommer? Men greit å se om det står noe på nettsidene/ringe dem, så slipper du evt. bomtur.

Jeg har fått massasje i julegave som jeg skal på lillejulaften. Ser noen plasser at det skrives at det ikke et anbefalt før etter 1.trimester? Noen som har erfaring i fht det?

Jeg ville prøvd å ventet til etter første trimester og da bestilt gravidmassasje. Jeg vil tro at mest sannsynligvis går det helt fint, men dersom det ikke skulle gå veien så kan en fort begynne å tenke tilbake på om det er noe en kunne gjort annerledes.

Jeg opplevde nylig en SA og bare et par dager i forveien så masserte kjæresten meg. Altså er jeg 90% sikker på det ikke var massasjen som gjorde det! Men likevel så er den 10% usikkerheten har vært kjip for meg i ettertid. For jeg har tenkt masse på det etterpå og angret på at jeg fikk den massasjen. Venter du til etter 1 trimester så slipper du angre på det :)

Back
Topp