Noen som har hatt gravid massasje? Hvordan var det?
Har lyst å bestille time i Sandnes området, men vil høre noen erfaringer 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååå, høres herlig ut! Hvor gikk du?Jeg har hatt det to ganger, helt fantastiskmen det er selvfølgelig litt vanskelig å slappe av 100% når lille i magen sparker fælt for at det nok blir litt trangt når man ligger på magen, selv om det trykker ufarlig lite pga gravidmadrassen. Så absolutt å anbefale!
Jeg bor i Sverige så gikk her, men det bør finnes litt over alt! Bare kontakt vanlige massasje steder og hør om de har gravidmadrass. Av erfaring så er det ikke noe de ofte kaller "gravidmassasje" derfor kan det virke vanskelig å finne, men de fleste bra steder har i hvert fall gravidmadrassÅååå, høres herlig ut! Hvor gikk du?![]()
Takk for godt tips, skal ringe i dagJeg bor i Sverige så gikk her, men det bør finnes litt over alt! Bare kontakt vanlige massasje steder og hør om de har gravidmadrass. Av erfaring så er det ikke noe de ofte kaller "gravidmassasje" derfor kan det virke vanskelig å finne, men de fleste bra steder har i hvert fall gravidmadrass![]()
Det hørtes ikke noe særlig godt ut nei. Lå du lenge i stolen?Jeg syntes det er ukomfortabelt og smertefulltorker ikke ligge lenge i samme stilling og det gjør vondt overalt tilslutt.
Hallo! Dette hørtes helt fantastisk ut! Så heldig du er, kan tenke meg du nøt hvert sekund. VelfortjentJeg var på Sola Strand Hotell denne helgen, og kjæresten overrasket meg med massasje"Snart mamma" het den pakken han hadde bestilt til meg, 80min. Begynte med fotbad, deretter en sårt tiltrengt fot/leggmassasje. Fortsatte med en ansiktsbehandling (rens/skrubb/peel/krem) med massasje av ansikt, hodebunn og nakke. Alt dette i sånn halvliggende stilling, hun hadde skrudd opp ryggen på massasje"bordet" sånn at jeg nesten satt. Fikk deretter tilbud om å ligge på siden for å få rygg/korsryggmassasje. Fikk håndkle og pute for å støtte opp når jeg lå på siden. Hvis du ikke ville ligge for å få massasje utvidet hun bare nakke eller fotmassasjen, sånn at du likevel får 80 min.
For min del var dette skikkelig deilig! Spesielt fot/leggmassasjen, da jeg sliter med mye såre, hovne bein for tiden.. Å ligge på siden for ryggmassasje gikk også overraskende greit![]()
Hallo! Dette hørtes helt fantastisk ut! Så heldig du er, kan tenke meg du nøt hvert sekund. VelfortjentJeg var på Sola Strand Hotell denne helgen, og kjæresten overrasket meg med massasje"Snart mamma" het den pakken han hadde bestilt til meg, 80min. Begynte med fotbad, deretter en sårt tiltrengt fot/leggmassasje. Fortsatte med en ansiktsbehandling (rens/skrubb/peel/krem) med massasje av ansikt, hodebunn og nakke. Alt dette i sånn halvliggende stilling, hun hadde skrudd opp ryggen på massasje"bordet" sånn at jeg nesten satt. Fikk deretter tilbud om å ligge på siden for å få rygg/korsryggmassasje. Fikk håndkle og pute for å støtte opp når jeg lå på siden. Hvis du ikke ville ligge for å få massasje utvidet hun bare nakke eller fotmassasjen, sånn at du likevel får 80 min.
For min del var dette skikkelig deilig! Spesielt fot/leggmassasjen, da jeg sliter med mye såre, hovne bein for tiden.. Å ligge på siden for ryggmassasje gikk også overraskende greit![]()
60minDet hørtes ikke noe særlig godt ut nei. Lå du lenge i stolen?
hadde ikke klart å ligge på magen Jeg var på Sola Strand Hotell denne helgen, og kjæresten overrasket meg med massasje"Snart mamma" het den pakken han hadde bestilt til meg, 80min. Begynte med fotbad, deretter en sårt tiltrengt fot/leggmassasje. Fortsatte med en ansiktsbehandling (rens/skrubb/peel/krem) med massasje av ansikt, hodebunn og nakke. Alt dette i sånn halvliggende stilling, hun hadde skrudd opp ryggen på massasje"bordet" sånn at jeg nesten satt. Fikk deretter tilbud om å ligge på siden for å få rygg/korsryggmassasje. Fikk håndkle og pute for å støtte opp når jeg lå på siden. Hvis du ikke ville ligge for å få massasje utvidet hun bare nakke eller fotmassasjen, sånn at du likevel får 80 min.
Hørtes helt fantastisk utJeg fikk gravidmassasje da jeg var i Amsterdam i vår. Det var fantastisk! Der jeg var hadde de et spesialbord der de tok ut noe av benken som jeg lå på slik at det var plass til pupper og mage i et eget "hull". Dermed unngikk jeg presset på magen og pupper selv om jeg lå på magen! Genialt! Kan anbefales!
Takk for mange gode råd, de skal jeg ta med meg! Håper det ikke er så veldig dyrt da...HeheKjør på med gravidmassasjeså lenge du klarer å slappe av så er det godt både for deg og baby
bare husk å gi beskjed om hvilke lukter du tåler og ikke. Har jobbet som massør selv og erfaringsmessig er rose den beste eteriske oljen om man skal bruke det, da den lukter minst
Ellers kan de jo bare bruke en nøytral baseolje. Men det kommer de til å spørre deg om.
Noen benytter også stoler, så man kan sitte med magen hvilende på stolen og det fungerer veldig bra for mange om man sliter med å ligge pga magen
Kos deg!
Da må jeg rett og slett bestille, i dag føler jeg et veldig sterkt behov!Synes det er nydelig veldig godt for nakken og skuldrene når man blir så tung, jeg pleier å ligge på på sidene, bygger opp meg puter så det blir riktig behagelig
hadde ikke klart å ligge på magen
![]()
Takk for mange gode råd, de skal jeg ta med meg! Håper det ikke er så veldig dyrt da...HeheHar du hatt slike massasjer selv?
![]()