Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okey. Da må jeg gi beskjed i dag da... Hehe, får jo vite det før mange andre hun daHun skal helst ikke ta i korsryggen. Det fikk jeg ihvertfall beskjed om sist.
Okey. Takk! Da husker jeg å gi beskjedJeg fikk beskjed at det er pga triggerpunkter der som kan ved sjeldne tilfeller skape abort.
Tror ikke sjansen er veldig stor, men jeg velger å følge sånne råd. Fikk rådet at min ekstra utdannede fysio som jobber med akupunktur og triggerpunkter. Ellers kos deg med massasjeOkey. Takk! Da husker jeg å gi beskjed![]()
Gjett om jeg skal nyte detTror ikke sjansen er veldig stor, men jeg velger å følge sånne råd. Fikk rådet at min ekstra utdannede fysio som jobber med akupunktur og triggerpunkter. Ellers kos deg med massasje![]()
Faktisk nettopp ferdig med en behandling tilNå er du ferdig, men skriver i tilfelle flere lurer. Man bør varsle om at man er gravid spesielt ved aromaterapi, det er ikke oljene som egner seg.![]()