Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okey. Da må jeg gi beskjed i dag da... Hehe, får jo vite det før mange andre hun daHun skal helst ikke ta i korsryggen. Det fikk jeg ihvertfall beskjed om sist.
Okey. Takk! Da husker jeg å gi beskjedJeg fikk beskjed at det er pga triggerpunkter der som kan ved sjeldne tilfeller skape abort.
Tror ikke sjansen er veldig stor, men jeg velger å følge sånne råd. Fikk rådet at min ekstra utdannede fysio som jobber med akupunktur og triggerpunkter. Ellers kos deg med massasjeOkey. Takk! Da husker jeg å gi beskjed
Gjett om jeg skal nyte detTror ikke sjansen er veldig stor, men jeg velger å følge sånne råd. Fikk rådet at min ekstra utdannede fysio som jobber med akupunktur og triggerpunkter. Ellers kos deg med massasje
Faktisk nettopp ferdig med en behandling til hun satt pris på å få vite det, og kjenner det er utrolig godt for kroppen å få behandling annenhver uke!Nå er du ferdig, men skriver i tilfelle flere lurer. Man bør varsle om at man er gravid spesielt ved aromaterapi, det er ikke oljene som egner seg.