Massaaje i dag

Angelise

Elsker forumet
Og burde jeg si noe til hun som masserer at jeg er gravid? Hun fokuserer på skuldre og nakke, og litt fra ryggen også.

Hun skal helst ikke ta i korsryggen. Det fikk jeg ihvertfall beskjed om sist.
Okey. Da må jeg gi beskjed i dag da... Hehe, får jo vite det før mange andre hun da :p
Vet du forresten hvorfor?

Tror ikke sjansen er veldig stor, men jeg velger å følge sånne råd. Fikk rådet at min ekstra utdannede fysio som jobber med akupunktur og triggerpunkter. Ellers kos deg med massasje :D
Gjett om jeg skal nyte det :)

Det hørtes deilig ut :D sikkert greit å fortelle det i tilfelle det skulle være noe hun skal være forsikig ift. Kos deg med massasjen! :)

Nå er du ferdig, men skriver i tilfelle flere lurer. Man bør varsle om at man er gravid spesielt ved aromaterapi, det er ikke oljene som egner seg. :-)

Nå er du ferdig, men skriver i tilfelle flere lurer. Man bør varsle om at man er gravid spesielt ved aromaterapi, det er ikke oljene som egner seg. :-)
Faktisk nettopp ferdig med en behandling til :) hun satt pris på å få vite det, og kjenner det er utrolig godt for kroppen å få behandling annenhver uke!

Heldige deg, det kunne eg og tenkt meg!

PS eg var til Kiropraktor og knekte korsrygg på plass 2 ganger i uke 6. Han mente det gikk helt fint selv om man er gravid. Så håper det ikke har noe å si for min del. Og imorgen skal eg til fysioterapeut, men får gi beskjed der og tenke eg.

Back
Topp