Maskorama

Mange hint som stemmer med Momrak da! Og Tone synger nok litt bedre, synes jeg da :hilarious:
Hun er fra Bø, som er veldig kjent for råning og hun har fulgt en bille en hel dag, derav billa som alltid er med?
Men blir spennende å se! Fort at det er hun som ryker idag:shy:
Ja, det er jo det. Men hadde det ikke vært et hint om at hun aldri hadde vunnet noe? Eller husker jeg helt feil? :hilarious:

Ja, veldig usikker på spøkelse jeg også :confused005
Men tenker jo at det må være en barnetv figur og et menneske :smiley-ashamed004

Ja, men så kjørte de jo den i fjor så synes det er sykt teit om de gjør det i år også! :hilarious: men blir spennende å se!

Ja, men så kjørte de jo den i fjor så synes det er sykt teit om de gjør det i år også! :hilarious: men blir spennende å se!
Er også usikker på spøkelse.. har vært sikker på Frogner, men nå er jeg ikke sikker lenger.. men synes ideen om Lilly Bendriss var kul egentlig, som slo meg sist :hilarious: Vet det ikke er Lilly, bare vært så kult hvis det faktisk var henne

Er også usikker på spøkelse.. har vært sikker på Frogner, men nå er jeg ikke sikker lenger.. men synes ideen om Lilly Bendriss var kul egentlig, som slo meg sist :hilarious: Vet det ikke er Lilly, bare vært så kult hvis det faktisk var henne

Hahah, det hadde vært rått! Gøy om en ikke klarer å gjette alle også! Men har Frogner her og, men er sykt usikker :hilarious:

Hahah, det hadde vært rått! Gøy om en ikke klarer å gjette alle også! Men har Frogner her og, men er sykt usikker :hilarious:
Nå gjetta jeg Hilde Louise Asbjørnsen, som er stemmen til frøken kanin i Karsten å Petra :)

Var på Moulin Rouge i dag, så fikk ikke sett i dag

Ja, det er jo det. Men hadde det ikke vært et hint om at hun aldri hadde vunnet noe? Eller husker jeg helt feil? :hilarious:
Tror det var skilpadda som aldri hadde vunnet noe?

Jeg vil ha flere episoder...

Gleder meg til finalen straks, selv om jeg tror jeg vet hvem alle de gjenværende deltakere er (Kevin Vågenes, Charlotte Frogner og Linnéa Myhre) :D Enig i at det burde vært enda flere episoder, Maskorama-sesongene går alltid så fort!

Jeg har akkurat de samme. Om det er det har jeg egentlig alt rett. Men glemte og bytte en :bag:

Back
Topp