Maskorama

Jeg har Annika Momrak, mye av hinta stemmer, men klarer man å synge med dialekt om man IKKE har det?
For verken Martine Lunde eller Annika Momrak har dialekt :bag: hmm
Usikker :confused005 kan være godt innøvd? :hilarious:

Hva er det med den billa til romvesenet? Er det en body guard? :hilarious:

Skilpadda må være Chris og kattepusen Kevin Vågenes, de er jeg skråsikre på! Jeg er like sikker på Chris som jeg var på Victor i Dragen i fjor! De andre er jeg ikke sikker på i det hele tatt :hilarious:

Jeg og :hilarious: ikke overraskende

Jeg glemte og forandre, så nå røyk alle riktige rekka mi :nailbiting:

Favoritten til syvåringen gikk ut i kveld så her har det vært store tårer og lovnader fra gutten om at han aldri skal se Maskorama igjen. Samme som med nissen og hytta :smiley-ashamed004

Sniker fra Juli da vår maskorama tråd er så lite aktiv..

Jeg synes egentlig de fleste er ganske lette å gjette i år..

Fått rett på de 3 siste, bare Jørn Lier Horst jeg ikke klarte..

Men altså Kattepusen er Kevin Vågenes - bare sjekk ut episoden med beat for beat der han var med, kliss lik stemme! Og han liker ikke Pepsi Max, han ELSKER Pepsi Max..

Spirrevippen er jeg overbevist om at er Linnea Myhre - hun var med i mgp jr. og sangen de sang der startet med "Det var en gang, det var en gang, det var en gang"

Romvesenet tipper jeg er Annika Momrak, hun dreiv jo å fulgte etter en bille en dag..

Spøkelset tipper jeg er Charlotte Frogner, det mest fellende beviset for meg er det gratulasjonskortet med 94 år fra første episode, hun spilte seg selv som 94 åring på Det Norske Teateret i 2009.

Jeg kan jo ta feil selvfølgelig, og har vært inne på både Skrellex og Pamela the Pam på kattepusen.

Back
Topp