Maskorama

Sniker fra Juli da vår maskorama tråd er så lite aktiv..

Jeg synes egentlig de fleste er ganske lette å gjette i år..

Fått rett på de 3 siste, bare Jørn Lier Horst jeg ikke klarte..

Men altså Kattepusen er Kevin Vågenes - bare sjekk ut episoden med beat for beat der han var med, kliss lik stemme! Og han liker ikke Pepsi Max, han ELSKER Pepsi Max..

Spirrevippen er jeg overbevist om at er Linnea Myhre - hun var med i mgp jr. og sangen de sang der startet med "Det var en gang, det var en gang, det var en gang"

Romvesenet tipper jeg er Annika Momrak, hun dreiv jo å fulgte etter en bille en dag..

Spøkelset tipper jeg er Charlotte Frogner, det mest fellende beviset for meg er det gratulasjonskortet med 94 år fra første episode, hun spilte seg selv som 94 åring på Det Norske Teateret i 2009.

Jeg kan jo ta feil selvfølgelig, og har vært inne på både Skrellex og Pamela the Pam på kattepusen.
Spennende forslag! Og selvfølgelig kan du delta i vår maskorama tråd! :Heartred

Men altså Kattepusen er Kevin Vågenes - bare sjekk ut episoden med beat for beat der han var med, kliss lik stemme! Og han liker ikke Pepsi Max, han ELSKER Pepsi Max..

Spirrevippen er jeg overbevist om at er Linnea Myhre - hun var med i mgp jr. og sangen de sang der startet med "Det var en gang, det var en gang, det var en gang"

Romvesenet tipper jeg er Annika Momrak, hun dreiv jo å fulgte etter en bille en dag..

Spøkelset tipper jeg er Charlotte Frogner, det mest fellende beviset for meg er det gratulasjonskortet med 94 år fra første episode, hun spilte seg selv som 94 åring på Det Norske Teateret i 2009.

Jeg kan jo ta feil selvfølgelig, og har vært inne på både Skrellex og Pamela the Pam på kattepusen.

Tenkte også at i år er det lett, men blir jo spennende å se på de siste, men vi er jo flere som gjetter det samme! :hilarious:

Tenkte også at i år er det lett, men blir jo spennende å se på de siste, men vi er jo flere som gjetter det samme! :hilarious:
Jeg vil egentlig bare vite hva som er i maskoramaboksen.. Det er det jeg synes er mest spennende akkurat nå :laughing025

Hei! Så koselig å se deg her :love017 Klart du kan henge hos oss! Jeg er veldig enig med alle, den eneste jeg er usikker på er Romvesnet, jeg kjenner ikke til mange nok tror jeg

Hei! Så koselig å se deg her :love017 Klart du kan henge hos oss! Jeg er veldig enig med alle, den eneste jeg er usikker på er Romvesnet, jeg kjenner ikke til mange nok tror jeg
Nei, romvesenet er den jeg er mest usikker på, men mannen er overbevist.. Så da følger jeg han på den.

Jaaaaaa

Nettet her tuller så det stopper opp hele tiden :smiley-angry017

Der ble det 10000% sikkert at katten er Kevin!
Huntet viste 257:
"Det ble fire sesonger på NRK og 257 forestillinger med sceneshowet «Singel i parterapi». Kevin Vågenes (36)"

Ei veninne mener at spirevippen er Sandra Lyng. Jeg selv er usikker

Kan romvesnet være Tone Damli sånn som Marion sa?

Tenkte også på Annika Momrak som @Dragen’s hule sa, men hun har jo vunnet mgp i 2013 :confused005

Kan romvesnet være Tone Damli sånn som Marion sa?

Tenkte også på Annika Momrak som @Dragen’s hule sa, men hun har jo vunnet mgp i 2013 :confused005

Mange hint som stemmer med Momrak da! Og Tone synger nok litt bedre, synes jeg da :hilarious:
Hun er fra Bø, som er veldig kjent for råning og hun har fulgt en bille en hel dag, derav billa som alltid er med?
Men blir spennende å se! Fort at det er hun som ryker idag:shy:

Er mest usikker på spøkelse!

Back
Topp