Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaa!! Ungene og jeg er klare i sofaen. Nå går Grizzy og lemen på skjermenEr dere klare?

Veldig!Er dere klare?

Hvem søren er kattepusen?!
Kan værejeg er blank
![]()
Jeg er enda litt inne på skrellex jegJeg er 100% sikker, så jeg skjønner ingenting om det IKKE er han
Se 1 episode av parterapi så hører du det når han snakker! Var også på showet han i fjor høst, og han er rååå på å synge!![]()

Er vel de to de fleste står i mellom virker det somJeg er enda litt inne på skrellex jeg![]()

Da går jeg for hanJeg er 100% sikker, så jeg skjønner ingenting om det IKKE er han
Se 1 episode av parterapi så hører du det når han snakker! Var også på showet han i fjor høst, og han er rååå på å synge!![]()

Er Linnea så god til å synge sitter jeg og tenker? Ikke hørt hu synge førSpirevippen står mellom Eva Weel Skram og Linnea Myhre![]()

Linnea Myhre herEr Linnea så god til å synge sitter jeg og tenker? Ikke hørt hu synge før
Holder foreløpig en knapp på Emelie Hollow, som jeg ikle visste hvem var føre maskorama![]()
![]()
Vet ikke hvem hun er selvEr Linnea så god til å synge sitter jeg og tenker? Ikke hørt hu synge før
Holder foreløpig en knapp på Emelie Hollow, som jeg ikle visste hvem var føre maskorama![]()
![]()
sliter ikke Linnea med noe angst?Vet ikke hvem hun er selv![]()
Usikker, også vet jeg ikke om hun hadde klart å være medsliter ikke Linnea med noe angst?
Jeg skrev Live Nelvik sist, men er veldig usikkerHvem er romvesenet??

Kan det være Martine Lunde?Hvem er romvesenet??
Kan det være Martine Lunde?
hmm