Masetråd for de som ikke er blitt gravid.. gravidfri tråd :)))) kun prøvere :)

*Har fått en engel*

Glad i forumet
Etter så mye tråder med positive tester og graviditeter, er dette en masetråd for de som trenger pause fra dette :))))
kjempe gla på andres vegne, men her er det fri sone til å slappe av og mase om prøving, vær og vind :))

eg kan f.eks fortelle at meg og min kjære har i dag har bestilt oss seng :)))) en seng som blir VÅR, bare min og hans... som VI skal skape minner i og kose oss i :))) den sengen vi har hatt nå midlertidig har vært kun hans, og eg vil ikkje tenke på ka som ha skjedd i den. hehe... der har han laget sitt første barn, og i tilegg ble han dumpet i den sengen av eksen.. men NEIDA, FYSJ.... det snakker vi ikkje om..

Nå får vi snart vår egen seng som e KUN vår... weeeee.... gleder meg.. og vett dåkke ka???? eg klarte å overtal han til at eg må ha regulerbar seng med fjernstyring :) eg sier så fint til han:

Elskling, nå må du huske på at det kan være VELDIG gunstig å ha en sånn seng med tanke på graviditet i fremtiden, amming og slike ting. og når eg ska lese bok om kvelden i stedenfor å sitte inntil den kalde veggen med en flat pute. og du får bruke for den og etterhvert :p

så resultatet ble en kjempe flott regulerbar Wonderland seng... RÅFLOTT!!!! :))))) gleder meg til å få den i hus!

Hihi... Herlig tråd og gratulerer med ny seng! [:D]
Den hørtes jo veldig fancysmancy ut da [;)]

takk for det :))))) hihihihi....

den e skikkelig stilig altså... e heeelt giret eg.. og det va sååå koselig å ha med meg et "esel" å se på seng i dag. AKKURAT som på reklamen t Bohus :P der de haler og drar i mannfolka for å få de med seg :)))) han min kommenterte det på vei inn på Bohus.
"EG E ET SÅNT ESEL ALTSÅ, MEN EG OG VIL HA NY SENG, SÅ BARE MAS PÅ MEG :p"

så når vi sku velge seng så sa han bare... velg du min kjære. alt for at du ska ligge bra :P hehehe.... så eg sa til han at eg har kun et spm t han angående den ene sengen eg ville ha: ligger du godt i den? JA sa han. ok.. då tar eg meg av resten :) fikk prutet den ned 25% og alt va bare hærlighet og glede :))) hehheeh....

nå må eg netsen inn å finne linken til den så sere får se den :) hihihihih

Ja, spent på å se [:D]

Jeg og samboer har snakka om roadtrip i sommer vi. Så nå er jeg skikkelig gira. Begynte med kysten av Norge, så ble det Danmark og nå er vi på Tyskland. Hehe...

ORIGINAL: Kakken

Jeg og samboer har snakka om roadtrip i sommer vi. Så nå er jeg skikkelig gira. Begynte med kysten av Norge, så ble det Danmark og nå er vi på Tyskland. Hehe...

åååå så koselig :))) det er jo kjempe gøy. det har eg pg vært på.. sååå koselgi. bare stoppe når du vil, kor du vil. og bare ta det som det kommer. det er helt hææærlig :) det MÅ dere. såååå mye å se :)))))

ORIGINAL: Ønsker en engel

åååå så koselig :))) det er jo kjempe gøy. det har eg pg vært på.. sååå koselgi. bare stoppe når du vil, kor du vil. og bare ta det som det kommer. det er helt hææærlig :) det MÅ dere. såååå mye å se :)))))

Absolutt! Har lyst til å bare ta det litt som det kommer og vi føler for [:)] Og en skikkelig kjærestetur! [:D]

Absolutt! Har lyst til å bare ta det litt som det kommer og vi føler for [:)] Og en skikkelig kjærestetur! [:D]

ja det er sååå deilig. eg har hatt roadtrip gjennom kysten i norge, og gjennom danmark... ikke vært i bil gjennom tyskland enda.. men har vært der...

roadtrip gjennom Norge er å anbefale. det er såååå koselig å ta en skikkelig ferie gjennom sitt eget land først og bare se alt som er. treffe masse mennesker som man blir kjent med eller rett og slett bare være romantisk aleine...

Eg e ambasadør i de historiske hotellene. så eg har veldig lyst å ha roadtrip og prøvealle de historiske hotellene i Norge. har en liste over alle og har allerede vært på 2 stk :) ska sååå klare å komme gjennom alle til slutt :))))

TADAAAAA..... her e sengen VÅR :))))))) ka syns dere ???? :)))))

http://www.bohus.no/produkter/Diverse/symfoni-regulerbar-90x200/

om dere ikke liker den så er det heeelt greit.. da er det mer på meeeeg :) hihihihihi

Tommel opp! Jeg likte den veldig godt [:D]
Og er den brun? For da likte jeg den enda bedre Hehe...

hehe.. vi valgte den grå :) med lysebrune bein med ståldings i bunnen på beina :)

ORIGINAL: Ønsker en engel

hehe.. vi valgte den grå :) med lysebrune bein med ståldings i bunnen på beina :)

Høres bra ut det også [:)] Da er det bare å glede seg til den kommer [:D]

Høres bra ut det også [:)] Da er det bare å glede seg til den kommer [:D]

jepp :)))) ser virkelig frem til det :) men 6 uker er leeeenge. hihihih.. men det går nok det og. den som venter på noe godt :P

og dere har en flott roadtrip å se frem til :) uansett ka vei den går så er dere sammen på turen og kan koooose dere :)

denna tråden va deilig [:)] kan liksom bli bedre kjent me dere her inne på fs liksom[:)][:)]

SUPER misunnelig på den sengen ass!!!!!!!!!!!!!!!! så fantastisk ut [:)]

bare får å fortelle litt om mitt liv [8D] hehe.... er ikke noe spesielt som skjer egentligt[8D]
MYE jobb og FS [;)] hehe
har søkt på skole da [:)] vernepleien 50% [:)] så da kan jeg jobbe utenom også[:)]

fin seng "ønsker en engel"[:D]
så smat tåd også:)
her skjer hjemme skje det ikke stort om dagen, går i jobb, skole og veslejenta[:)]
men skal ha ferie de to siste ukene i juni, så da kan det jo hende det blir litt
mer action her også[:)]
hva skal dere andre her i sommer? ser jo at kakken skal på roadtrip,
så spennene[:D]

Merker jeg ble litt misunnelig på den senga ja.. Har hatt lyst på en sånn seng lenge, og det blir nok det når vi en gang i fremtiden skal bytte seng..

Mannen min og jeg driver å pusser opp litt i huset. Har tatt oss ferie neste uke, og skal male og legge gulv på det "siste" fæle soverommet. Kanskje klarer vi å få malt en liten do og gangen oppe også.. Da er vi faktisk ferdig med alt vi hadde lyst å male. Flyttet inn i huset for litt over ett år siden, og det har blitt så fint etterhvert..

Noen som har tips på hvordan man får av tapet på en enkel måte??

Så ut som en helt fantastiks seng ja [:D] *misunnelig*

Snarl: Har dere vært for voldsomme i babylagingsøyeblikkene?? [;)][8D]

sirij: høres lurt ut å ta vernepleien på deltid. Blir sikkert veldig spennende. [;)]

hvis du skal fjerne tapet er varmt vann på en sprayflaske, og en sånn sparkel et must..
brukt det når vi pusset opp før vi flyttet inn her,funket greit[:)]
bare la tapeten bli ordentlig fuktig før du skraper.[;)]

Ja, som langlifrøken sier, så er varmt vann veldig bra..
En annen ting som kan fungere veldig bra, hvis du har tilgang, er en sånn dampvasker.
Vi brukte det en gang, og det funket veldig bra.. [;)]

Takk for tipsene.. Skal prøve det med varmt vann i dag

Back
Topp