Maserier???

Nathalie_91

Glad i forumet
Siden skjærtorsdag har jeg fått murringer og tak i ryggen hver kveld og på natten.. Jeg har klart å lindre det ved å ta en varm dusj.. Men siden i går kveld så har jeg hatt konstant murringer i korsryggen og i midten av ryggen med noen få harde tak av og til.. Dette er så vondt at jeg ikke klarer å konsentrere meg om noe annet, men det blir ikke verre i styrke..
Hsr tatt 2 dusj og ett bad siden i går kveld og det gir seg ikke :(

Kjenner jeg er gaaanske sliten nå og ønsker bare å kvitte meg med smertene.. Kvier meg for å ringe føden også.. Som regel en jordmor som bagatelliserer det...

Men fikk du ikke beskjed om å ta kontakt igjen hvis takene kom kraftig og regelmessig? Hev deg over flauheten over å ringe... Du har vondt - punktum! Heier på deg!

Men fikk du ikke beskjed om å ta kontakt igjen hvis takene kom kraftig og regelmessig? Hev deg over flauheten over å ringe... Du har vondt - punktum! Heier på deg!
Jeg har ikke ringt føden enda :rolleyes: jeg er så redd for at de skal si at de har mye å gjøre og ikke ta seg tid til å høre på meg og at jeg har vondt :meh:

Hvis det ikke gir seg i natt, så MÅ jeg ringe.. Da har det vart i ett døgn (konstant) og jeg blir snart en psykopat!

Du må ringe! Er det ikke bedre å ringe å få snakke med en jordmor over telefon enn å ikke snakke med noen i det hele tatt?

Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite, håper det går bra med deg :)

Snart hjemme etter et besøk hos føden:) jeg hsr kraftige smerter, men siden de er i ryggen så kunne de ikke se noe, hadde ikke noe åpning enda, men ble smertene verre, så måtte jeg inn igjen.. Jeg visste jo at dette ville skje, men bra å sjekke at alt er i orden :)

Fikk du noe mot smertene da? Kan ikke være greit å ha det sånn i lengden o_O Godt alt er i orden hvertfall! Hva med varmeflaske? Lindrer det noe?

Snart hjemme etter et besøk hos føden:) jeg hsr kraftige smerter, men siden de er i ryggen så kunne de ikke se noe, hadde ikke noe åpning enda, men ble smertene verre, så måtte jeg inn igjen.. Jeg visste jo at dette ville skje, men bra å sjekke at alt er i orden :)
Så bra at du tok turen :) det hjelper litt å vite at alt er ok med bebis. Det hjalp at jeg var streng, skjønner jeg :P

Så bra at du reiste inn på sjekk!! Nå må du bare være flink å huske at blir det værre igjen, så må du inn! ;) bare du som kan snakke for deg selv og lille i magen vettu.
Håper du får lindret smertene og holder ut noen uker til.

Fikk du noe mot smertene da? Kan ikke være greit å ha det sånn i lengden o_O Godt alt er i orden hvertfall! Hva med varmeflaske? Lindrer det noe?
Fikk ikke noe annet enn en varmepose til ryggen :/ var deilig, men lindrer ikke.. Jeg vet med meg selv at jeg ikke kommer til å klare disse smertene konstant i 4 uker til altså.. Lurer på hva jeg skal gjøre fremover..:(

Så bra at du tok turen :) det hjelper litt å vite at alt er ok med bebis. Det hjalp at jeg var streng, skjønner jeg :p
Haha, tenkte at hvis det faktisk var noe, så ville ikke jeg ha det på samvittigheten at jeg ikke gjorde noe !! Så takk for støtten alle dere skjønne <3 er blitt så glad i dere alle <3 *hormonell og sliten*

Så bra at du reiste inn på sjekk!! Nå må du bare være flink å huske at blir det værre igjen, så må du inn! ;) bare du som kan snakke for deg selv og lille i magen vettu.
Håper du får lindret smertene og holder ut noen uker til.
Dere virker så flinke til sånn! Når jeg har vondt blir jeg stille og sier jordmor at det ikke er noe, så godtar jeg bare det.. Skulle ønske jeg virkelig fikk frem i dag HVOR vondt dette er ..

Men drar inn hvis det blir verre! Men neste gang drar jeg til Arendal, var i kr.sand i dag..:)

Dere virker så flinke til sånn! Når jeg har vondt blir jeg stille og sier jordmor at det ikke er noe, så godtar jeg bare det.. Skulle ønske jeg virkelig fikk frem i dag HVOR vondt dette er ..

Men drar inn hvis det blir verre! Men neste gang drar jeg til Arendal, var i kr.sand i dag..:)
Flink og flink.... :( lettere å backe up andre enn å sparke seg selv i baken dessverre. :s

Fikk ikke noe annet enn en varmepose til ryggen :/ var deilig, men lindrer ikke.. Jeg vet med meg selv at jeg ikke kommer til å klare disse smertene konstant i 4 uker til altså.. Lurer på hva jeg skal gjøre fremover..:(
Nei, du kan jo ikke fortsette å ha det slik :confused: Håper virkelig det bedrer seg snart. Hva tror du om å gå til kiropraktor? Kunne det vært noe? Så utrolig irriterende når man har vondter som forklares med at du er gravid, men ingen gjør noe for å bedre det!

Back
Topp