Maserier

privias

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Det begynte klokken 12 inatt og holdt på til 02:30. De var virkelig vonde og definetivt ikke kynnere, kom med 3.5 min mellomrom og varte i ca. 1 min hver gang. Håper for guds skyld ikke at jeg blir plaget med det frem til fødsel. Føler det er skikkelig unødvendig å lide for ingenting :shifty: Er det noen flere som er plaget med det?

Det begynte klokken 12 inatt og holdt på til 02:30. De var virkelig vonde og definetivt ikke kynnere, kom med 3.5 min mellomrom og varte i ca. 1 min hver gang. Håper for guds skyld ikke at jeg blir plaget med det frem til fødsel. Føler det er skikkelig unødvendig å lide for ingenting :shifty: Er det noen flere som er plaget med det?
Dette høres ut som meg i dag. Har kontaktet føden og vi ble enige om og se det ann en time ellers så skulle jeg komme ned. Så jeg har dusjet og sitter og "ser det ann" nå.

Jeg hadde tenkt å gjøre det, men de begynte å avta i styrke i 0230 tida. Synes det er ubehagelig å ringe føden:p
Åjaa :p Mine begynte i natt og er her fortsatt :p

Åjaa :p Mine begynte i natt og er her fortsatt :p

Spennende da! Du er vel ganske langt på vei? Jeg er kun 32+6, så baby kan godt vente litt. Vet du om det er vanlig at man blir "plaget" med det, eller om det kan føre til tidlig fødsel?

Spennende da! Du er vel ganske langt på vei? Jeg er kun 32+6, så baby kan godt vente litt. Vet du om det er vanlig at man blir "plaget" med det, eller om det kan føre til tidlig fødsel?
Jeg er 35+0 :)

Håper det gir seg for dere begge! Kan ikke være behagelig!

Håper det gir seg snart! Slikt trenger man ikke:)

Maserier er veldig slitsomme og ikke noe særlig bra for kroppen eller babyen :P Lykke til :)

CTG viste litt sammentrekninger men ikke noe økende. Livmorhalsen lang og lukket så ikke noe fødsel enda :p Fikk beskjed om og ta det med ro og komme tilbake hvis det skulle øke på.

Hvordan vet man forskjell på maserier og vanlige rier? Og evt kynnere?
Har aldri hatt noen av delene så jeg føler at da er det lov å spørre litt dumt :P

Hvordan vet man forskjell på maserier og vanlige rier? Og evt kynnere?
Har aldri hatt noen av delene så jeg føler at da er det lov å spørre litt dumt :P

Kynnerene mine gjør bare at magen strammer seg, så det blir litt ubehagelig.
Da jeg ble satt igang sist fikk jeg maserier etter modningspille. Det var som rier, men de var svake og ble hverken sterkere eller svakere. De er litt vonde, men en kommer seg igjennom dem uten problem.
Rier er vondt! :P

Da jeg ble satt igang sist fikk jeg maserier etter modningspille. Det var som rier, men de var svake og ble hverken sterkere eller svakere. De er litt vonde, men en kommer seg igjennom dem uten problem.
Jeg ble satt igang med første og det jeg har hatt i natt/dag var som de riene etter at de tablettene ble satt :)

Takk for svar :-)

CTG viste litt sammentrekninger men ikke noe økende. Livmorhalsen lang og lukket så ikke noe fødsel enda :p Fikk beskjed om og ta det med ro og komme tilbake hvis det skulle øke på.
Så godt at baby får være i magen din litt tid! :-)
Ta det med ro, og knip igjen! :-)

Håper du slipper å oppleve det flere ganger, før det virkelig gjelder! Du får ringe føden neste gang. :-)

Back
Topp