Maserier

Jodlesmurf

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Har hatt slitsomme maserier siden i natt. Hadde et opphold på formiddagen,men nå er de tilbake med stor kraft. I starten varierte intervallene veldig, men de tre siste nå har kommet med ti minutters mellomrom. Og de er vonde. Varer nesten ett minutt. Veldig usikker på om det bare er maserier eller "the real deal" .

Slitsomt er det i hvert fall. Har lang vei til sykehuset (45min) så er kjedelig å dra dit for å sendes hjem igjen...

Noen som har ekspertise på hvordan man skiller maserier fra ordentlige rier?

Jeg syntes maseriene var uten en topp liksom, at de var veldig jevne på styrke fra de begynte til de slutta, mens riene hadde en topp .. Vist du skjønner hva jeg mener ;)

Jeg syntes maseriene var uten en topp liksom, at de var veldig jevne på styrke fra de begynte til de slutta, mens riene hadde en topp .. Vist du skjønner hva jeg mener ;)

Jeg tror det. Disse er vonde i et sett til de stopper. Da er d nok fortsatt maserier. . Slitsomme greier.. Håper de går over i noe ordentlig snart. Takk for svar. Kan ikke huske å ha hatt maserier med de to forrige. Men hadde rier fryktelig lenge med dem to,så kan jo faktisk ha vært maserier de første da også:)

Eg hadde maserier på torsdag,heile dagen. Dei va vonde,men ikkje meir enn at eg va på butikken og ellers gjor litt i huset. Dei va ikkje serlig regelmessige. Men dei som kom natt te fredag va verre. Dei kjente eg kom og hadde ein slags topp som Zazigai seie, men dei va jevnt øve verre og.. :-P dei satte fart på sakene hos meg,så om eg va deg ville eg kjørt ut for ein liten sjekk!:) vertfall om dei e regelmessige! Eg hadde ti min mellom eit min rier fra 2.30-14.00 ca.. Då va eg 7cm og fødselen tok seg virkeli opp..:-P

Lykke til! Snart bebis på deg og ;)

Lykke til :) Arti :)

Og klokka to i natt var det hele overstått. Kom på sykehuset klokka ti, fikk da mine første ordentlige rier. Se tok seg kjapt opp, og fire timer senere var veslegutten ute. :) Verdens fineste skapning. 3300 g og 50 cm lang. :)

Hurra, gratulerer!!

Back
Topp