Maserier/kynnere...

med storebror gikk det vel 2 dager fra jeg begynte å kjenne at noe gjorde vondt, til jeg var i full fødsel, og skjønte ikke før etterpå at det var rier jeg hadde hatt :P denne gangen har jeg hatt kynnere/masrier i litt over en uke. Ikke hver dag, men var innom føden forrige fredag da vi trodde det var starten på fødsel. Så, det er veeeeldig forskjellig :P

Altfor lenge.... Var mange uker med første, og har vært noen uker allerede denne gangen også. Forbanna kjipe greier, man blir jo så gira og får opp håpet, og like skuffet hver gang!!! Er så lei!!!!

Med første mann gikk eg i rett over et døgn (regelmessig då) . Nå har eg godt av og på m vonde kynnere og veldig mye murring som også t tider er veldig vondt i 2 uker. Har termin onsdag. Føler kroppen min har "lurt" mg mye denne gang, der eg tenker nå må d ta sg opp når eg går plutselig flere timer m regelmessige kynnere som er vonde så stopper d. Går utover søvnen og ikke minst storesøster.

Skikkelig hodepine i går kveld/natt som gjorde at jeg ikke sovnet før 5 på morningen. I hele dag har jeg hatt vondt i nedre del av magen, kraftige kynnere og vondt i ryggen. Som førstegangs er jeg litt usikker på hvordan jeg skal tolke dette, men tørr ikke håpe på noe da jeg leser om så mange som går sånn lenge.

Skikkelig hodepine i går kveld/natt som gjorde at jeg ikke sovnet før 5 på morningen. I hele dag har jeg hatt vondt i nedre del av magen, kraftige kynnere og vondt i ryggen. Som førstegangs er jeg litt usikker på hvordan jeg skal tolke dette, men tørr ikke håpe på noe da jeg leser om så mange som går sånn lenge.
Krysse fingrene for deg !

Krysse fingrene for deg !

Takk skal du ha, men det hjalp nok ikke. ;) Hatt en helt rolig natt, men trengte søvnen etter å ha sovet så lite i går.

Tar meg en Oslotur med mannen å ser om litt trasking og shopping gjør susen ;-)

Back
Topp