Masekråka :p

Oi, men det var jo bra da. Men for en lege :/
Hun første legen jeg var hos sa med en gang "du er veldig tidlig. Og over halvparten av svangerskapene går til grus så tidlig. Det her er nok ett tegn på at du mister ja, men det er dessverre ikke noe å gjøre"
Ja da var jeg 5+2 ifølge legen. Og hadde kun hatt litt brunt blod/utflod. Pluss smertene. Av og til så syntes jeg de kan være litt krasse. Det var liksom ikke noe håp igjen. Men jeg har ennå ett lite håp.. Og det er etter flere blødninger etter jeg var hos den legen..
Kjenner jeg blir litt uvell for jeg gruer meg til mårradagen, samtidig som det skal bli deilig å få ett svar.

Ja, det var ikke snakk om å få noe ul, for det kunne jo ikke gjøre noe til eller fra. Sikkert avhengig av hvem du møter på. Krysser fingrene for deg. <3

Ja, det var ikke snakk om å få noe ul, for det kunne jo ikke gjøre noe til eller fra. Sikkert avhengig av hvem du møter på. Krysser fingrene for deg. <3

Ikke så medmenneskelig lege altså :/
Nei det kommer virkelig an på legen! Ikke alle som er like greie og hensynsfulle.

Tusen takk for lykkeønskninger :)
Vondt i magen, men dog fordi jeg gruer meg.. Men nå er det bare å få det overstått :)

Lykke, lykke til!!!

lykke til!!

Korleis går/gjekk det hjå legen i dag?

Sitter å venter nå.. Time klokka 11, nå er klokka 11.10
Jeg pines.. Er kvalm, svimmel
Og har en stor klomp i magen. Vil bare bli ferdig med det her. Tida går sneglesakte
Men har en skikkelig dårlig følelse nå, er 90% sikker på dårlige nyheter.

Sitter å venter nå.. Time klokka 11, nå er klokka 11.10
Jeg pines.. Er kvalm, svimmel
Og har en stor klomp i magen. Vil bare bli ferdig med det her. Tida går sneglesakte
Men har en skikkelig dårlig følelse nå, er 90% sikker på dårlige nyheter.

Masse lykke til! Krysser fingrene for deg❤️ Hold oss oppdatert!

Han kunne ikke se noe på ul, han så noe men fikk det ikke ordentlig klart. Han sa ikke noe om hva han trodde, bare at det var veldig tidlig.
Men det er ikke åpent.
Og hcg prøven var på 524 tirsdag, og på torsdag var den på 778. Skal ta ny nå, så skal jeg tilbake på sykehuset halv to og få svar på den da.

håper du har fått et kraftig hopp på hcg da:) lykke til:)

hvordan gikk hcg testen?

Da var det over ja.
Hcg var falt ned, og var på 363. Har fått noen tabletter jeg skal ta i mårra tidlig for å få det ut siden jeg ikke blør.
Så lykke til alle maispirer!

det var veldig trist å høre! håper du snart får ny spire♡

Det var triste nyheter... masse lykke til videre :(

Ja.. Var veldig forberedt på det her.. Får satse på juni/juli barn!
Glemte å spørre legen, men vi kan ha sex igjen når jeg er ferdig med å blø?

• Liker
Reactions: EJ
Ja.. Var veldig forberedt på det her.. Får satse på juni/juli barn!
Glemte å spørre legen, men vi kan ha sex igjen når jeg er ferdig med å blø?

Ja det kan du :)
Ei vennine mista i veke 7 og vart gravid på første eggløysning. Ho er no 25 veker og alt går veldig bra :)

Åh, nei :( Jeg håpet på bedre nyheter... Dette var trist, Siljean... Håper det i hvertfall blir en liten juni/juli spire!!

Back
Topp