Masekråka :p

Siljean

Gift med forumet
Augustlykke 2015
❤️Mailykke 2022❤️
Det er blitt mange klagetråder her fra meg i det siste. :p
Men nå skal jeg på ul mandag, og forhåpentligvis så får vi se ett svar da!
Hadde 4-5dråper med brunt blod tirsdag, så kom det friskt blod i do på torsdag kanskje ca 5ml. Ingen mere blod eller blodspor etter det. Har også hatt magesmerter / stikking / ømhet / "hull" i underlivet fra tirsdag til i dag.
Gjør ikke like vondt lengere, og nå klarer jeg å bade ungene uten å pines. Er fortsatt øm men ikke halvparten som tidligere.
Det jeg lurer på er dette ett bra eller dårlig tegn? :s er 6uker i mårra ifølge legen. Har fortsatt ømme bryster og de er faktisk blitt større allerede, fortsatt kviser (2 nye i dag!!), fortsatt kvalme i perioder og det tar jeg som gode tegn iallefall :)

Gru gleder meg til mandag, til å få det endelige svaret. Håper så inderlig vi får ett svar og at det er positivt. Kjenner jeg går helt i kjellern om vi får beskjed om at ja det ikke er noe der eller at det er dødt..

Krysser alt jeg har. ♡

Klag i vei, det er jo derfor vi har dette forumet - for å dele engstelser, bekymringer og gleder.

Håper du får en god beskjed på mandag, lykke til :)

Sent from my iPad using BV Forum

Håpar virkelig at du får eit positivt svar, samtidig som eg ikkje ønskjer at du skal få for store forhåpningar.
Er veldig normalt at det er ein svak Hcg stigning etter ein sa/ma og ein kan få positiv test opptil 4 veker etterpå. Skrive ikkje detta for å gjera deg lei deg ❤️
Som sagt, håpar virkelig at du får sjå eit bankandes hjerte i morgo ❤️

❤️Gutt Februar 2014❤️

Hcg vet jeg ikke svaret på ennå. Men har iallefall mere ømme bryster nå enn tidligere. Men ja kan jo være.. Men samtidig så tror jeg at jeg burde hatt mere vondt og mye større blødning om det var sa. Men kan jo være bare at d ikke er kommet ut ennå.

Krysser fingrene!

• Liker
Reactions: EJ
Skal krysse fingrane for seg i morgo ❤️

Jeg måtte på ul i uke 6 pga magesmerter i flere dager som jeg ikke visste hva var. Han er to år nå. Hadde også blødning i uke 8. Er jo ikke alltid at svangerskap og magesmerter er relatert til hverandre.

Lykke til!

Jeg smøblødde i en hel uke før syke smerter kom på fredag og blødningen klm veldig.. med masse klumper. Det er sant som legen sa til meg. De fleste skjønner drt når de mister.

Jeg hadde normal hcg stigning mens jeg blødde. Men smertene ef uutholdelige.. og de forsvinner ikke heller hos meg:-(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Huff sæ trist sofius :( syntes virkelig synd i deg, dere hadde jo prøvd så lenge og :(

Jeg trodde jo at jeg mista på torsdag, da var jeg overbevist at jeg mista. Men det kom aldri mere blod så nå aner jeg ikke hvorfor. Men har googlet litt (mye) og det kan jo være maange årsaker. Tvillinger der den ene ikke klarte seg, morkaka foran åpningen, truende abort, ufarlig blødning og "voksesmerter" .
Har ikke vondt lengere så håper det er ett godt tegn, men jeg er litt redd for at det ikke er det.. Men får vondt hvis jeg anstrenger meg, kan ikke løfte noe tungt uten at det begynner å gjøre vondt, ikke løpe etc. Nei nå gleder jeg meg bare til å få ul overstått i mårra!

Æææh, 3 dråper til med brunt blod i do da jeg tissa :( tørka meg og da var d kun litt spor på papiret. Tørka en gang til og d var ikke mere.
Blir så frustrert av dette!

Æææh, 3 dråper til med brunt blod i do da jeg tissa :( tørka meg og da var d kun litt spor på papiret. Tørka en gang til og d var ikke mere.
Blir så frustrert av dette!
Men brunt blod er jo gammelt blod?
Kan jo være rester som er igjen?
Krysser fingrene for deg. Og lykke til på ul i morgen ♡

Men brunt blod er jo gammelt blod?
Kan jo være rester som er igjen?
Krysser fingrene for deg. Og lykke til på ul i morgen ♡
Jo brunt blod er ikke friskt/ferskt blod, men gammelt. Men sist jeg blødde var jo på torsdag, og det kom ingenting fredag eller i går. Hadde brunlig utflod på tirsdagen og 2x pluss 2 dråper brunt blod.

Tusen takk! ❤️ gleder meg til å få det overstått og vite om det er noe der eller ikke.

Jeg måtte på ul i uke 6 pga magesmerter i flere dager som jeg ikke visste hva var. Han er to år nå. Hadde også blødning i uke 8. Er jo ikke alltid at svangerskap og magesmerter er relatert til hverandre.
Når du blødde da var det friskt blod og hvor mye?

Har du hatt sex i det siste?

Nope. Har ikke hatt vanlig samleie siden lørdag for en uke siden. Vi hadde oralsex torsdag før jeg startet å blø men han hadde ingenting inni meg. Har fått sexforbud og treningsforbud av legen inntil videre. Da jeg trente før jeg blødde tirsdag.
Men i dag har jeg ikke gjort noe :s verken oralsex eller vanlig sex eller trent.

Ok, men brunt blod skal jo komme ut. Så reknar med at det kjem frå den dagen du blødde litt friskt.

Når du blødde da var det friskt blod og hvor mye?

Det varte noen få dager. Var først friskt så ble det brunlig. Dro på legevakta fordi jeg mistenkte uvi pga blod i urinen. Fikk til beskjed om at jeg kanskje hadde truende abort, og at da måtte jeg bare vente på at det eventuelt kom ut. Var på julaften av alle ting. Blødningen gikk over og det ble med det.

Det varte noen få dager. Var først friskt så ble det brunlig. Dro på legevakta fordi jeg mistenkte uvi pga blod i urinen. Fikk til beskjed om at jeg kanskje hadde truende abort, og at da måtte jeg bare vente på at det eventuelt kom ut. Var på julaften av alle ting. Blødningen gikk over og det ble med det.

Oi, men det var jo bra da. Men for en lege :/
Hun første legen jeg var hos sa med en gang "du er veldig tidlig. Og over halvparten av svangerskapene går til grus så tidlig. Det her er nok ett tegn på at du mister ja, men det er dessverre ikke noe å gjøre"
Ja da var jeg 5+2 ifølge legen. Og hadde kun hatt litt brunt blod/utflod. Pluss smertene. Av og til så syntes jeg de kan være litt krasse. Det var liksom ikke noe håp igjen. Men jeg har ennå ett lite håp.. Og det er etter flere blødninger etter jeg var hos den legen..
Kjenner jeg blir litt uvell for jeg gruer meg til mårradagen, samtidig som det skal bli deilig å få ett svar.

Back
Topp