Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor kjøper dere e.l.f. produktene? Har hørt mye bra om det, pluss at det skal være billigMå jeg kanskje kjøpe på nett?
Ja, det er mye penger med 270 kr for èn mascara! Jeg har pleid å kjøpe på Danmarksferga, eller hvis de har hatt sånn gaveboks med diverse andre produkter, til samme pris som bara mascaraen.. Men jeg har fått for meg at jeg skal bli så veldig økonomisk, så en sånn utgiftspost er greit å kutte ned påLoreal Miss manga, den nyeste fra Loreal (99kr). Liker den veldig godt!
Ellers liker jeg Max Factor xperience tror jeg den heter.
Parfymeri maskara har jeg sluttet med, med mindre jeg får de billig.
Oi, annenhver måned, det var ofte! Her går det minst seks måneder mellom hver, sikkert mer å. Men jeg sminker meg max to av sju dager i uka.Den jeg har gått tom for nå har jeg hatt siden før jul i alle fall.. Da har jeg hatt den lenge, ettersom jeg ikke har sminka meg hver dag når jeg har gått hjemme i sykemeldingPleier å kjøpe ny annnenhver måned ca..
Hehe, jeg har i hvert fall på meg mascara mer eller mindre hver dag. Har tilnærma lik hvite øyenvipper (mistenker albino i familien), så jeg ser helt herja ut uten! Og så kliner jeg gjerne på litt mye for å få den effekten jeg vil haOi, annenhver måned, det var ofte! Her går det minst seks måneder mellom hver, sikkert mer å. Men jeg sminker meg max to av sju dager i uka.
Ja, skjønner det, jeg er jo helt mørk, så det blir en annen greie. Farga vippene i salong en gang, var absolutt ingen forskjell!Hehe, jeg har i hvert fall på meg mascara mer eller mindre hver dag. Har tilnærma lik hvite øyenvipper (mistenker albino i familien), så jeg ser helt herja ut uten! Og så kliner jeg gjerne på litt mye for å få den effekten jeg vil ha![]()
Hehe, da slipper du å bruke penger på slik da i alle fallJa, skjønner det, jeg er jo helt mørk, så det blir en annen greie. Farga vippene i salong en gang, var absolutt ingen forskjell!
Ja, det skjønner jeg. Jeg var og nappa bryn forrige uke, men spurte på forhånd om jeg kunne sitte halveis oppreist, hvis ikke kunne jeg ikke gjøre det. Gikk helt fint detHehe, da slipper du å bruke penger på slik da i alle fallJeg farga vippene rett før termin sist - vurderer å gjøre det nå også. Veldig deilig å slippe den mascaraen - og ikke er det sikkert jeg gidder/orker å sminke meg heller! Men dør litt ved tanken på å ligge på ryggen så "lenge" :/