Mascara! :)

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Sånn apropos baby.. Hvilken mascara bruker du? Jeg er tom for min kjære Lancome Hypnose Doll Eyes - men er åpen for å prøve noe annet! :)

Kjøpte meg en fra isadora for ikke så lenge siden, makan til møkk!! Så jeg trenger også tips :-)

Jeg kjøper fra e.l.f, Lash extending mascara.
elf.jpg

Har også den som du nevner fra lancome, men den er rett og slett aaalt for sterk for min følsomme hud (lukta på den her om dagen, og bare det svir jo i øynene!). Denne fra e.l.f. er ekstremt mild, men kjempegod, også koster den jo ingenting! Også liker jeg at den er lett å vaske av, trenger bare bruke vann.
E.l.f. har fler maskaratyper også, men dette er iallefall min favoritt. Kan anbefale dem på det sterkeste, og med den prisen er det iallefall verd et forsøk :)

http://www.eyeslipsface.com/studio/eyes/mascara

Har sverga til e.l.f.-maskara i flere år nå. Bruker også maskaraprimer derfra, gjør vippene litt mer fyldig :)

Hvor kjøper dere e.l.f. produktene? Har hørt mye bra om det, pluss at det skal være billig :) Må jeg kanskje kjøpe på nett?

Hvor kjøper dere e.l.f. produktene? Har hørt mye bra om det, pluss at det skal være billig :) Må jeg kanskje kjøpe på nett?

Ja, du får bare kjøpt det gjennom hjemmesida deres. Helt trygt, og de sender utrolig fort. Frakta er ikke særlig dyr heller, og de har ofte gode tilbud/gratis frakt! (kan anbefale å følge med på facebooksida deres, der annonseres det stadig vekk rabattkoder).
Bare husk å hold deg under 200kr-grensa (det er veldig lett med så billige produkter da)
Omtrent hele toalettmappa mi er fra e.l.f, og jeg har aldri opplevd noe kluss med bestilling derfra :)

Loreal Miss manga, den nyeste fra Loreal (99kr). Liker den veldig godt!
Ellers liker jeg Max Factor xperience tror jeg den heter.

Parfymeri maskara har jeg sluttet med, med mindre jeg får de billig.

Loreal Miss manga, den nyeste fra Loreal (99kr). Liker den veldig godt!
Ellers liker jeg Max Factor xperience tror jeg den heter.

Parfymeri maskara har jeg sluttet med, med mindre jeg får de billig.
Ja, det er mye penger med 270 kr for èn mascara! Jeg har pleid å kjøpe på Danmarksferga, eller hvis de har hatt sånn gaveboks med diverse andre produkter, til samme pris som bara mascaraen.. Men jeg har fått for meg at jeg skal bli så veldig økonomisk, så en sånn utgiftspost er greit å kutte ned på :)

Hvor ofte skifter du maskara? Har lest man skal gjøre det hver 3 mnd, men er sjeldnere her.

Sent from my iPhone using BV Forum

Bruker Maybelline her, gul med lilla skrift mener jeg... Fornøyd med den! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg bruker denne:http://www.kicks.no/helena-rubinstein-b73/lash-queen-feline-mascara-p1427
Elsker den! Bruker lett penger på mascara, kjøper ny når jeg føler at den et tørr. Pleier å ønker meg til jul/bursdag eller når noen i familien er i utlandet, eventuelt jeg selv er i utlandet.

Har prøvd denne også: http://www.vita.no/makeup/oyne/maybelline-volume-expressr-the-rocket-mascara.html
Fikk fine vipper av den, men den satt som sement! Tok kjempelang tid å vaske den bort, så jeg gav opp.

Bruker loreal, telescopic og har brukt den i mange år, finner ikke bedre faktisk !

Den jeg har gått tom for nå har jeg hatt siden før jul i alle fall.. Da har jeg hatt den lenge, ettersom jeg ikke har sminka meg hver dag når jeg har gått hjemme i sykemelding ;) Pleier å kjøpe ny annnenhver måned ca..

Den jeg har gått tom for nå har jeg hatt siden før jul i alle fall.. Da har jeg hatt den lenge, ettersom jeg ikke har sminka meg hver dag når jeg har gått hjemme i sykemelding ;) Pleier å kjøpe ny annnenhver måned ca..
Oi, annenhver måned, det var ofte! Her går det minst seks måneder mellom hver, sikkert mer å. Men jeg sminker meg max to av sju dager i uka.

Oi, annenhver måned, det var ofte! Her går det minst seks måneder mellom hver, sikkert mer å. Men jeg sminker meg max to av sju dager i uka.
Hehe, jeg har i hvert fall på meg mascara mer eller mindre hver dag. Har tilnærma lik hvite øyenvipper (mistenker albino i familien), så jeg ser helt herja ut uten! Og så kliner jeg gjerne på litt mye for å få den effekten jeg vil ha ;)

Hehe, jeg har i hvert fall på meg mascara mer eller mindre hver dag. Har tilnærma lik hvite øyenvipper (mistenker albino i familien), så jeg ser helt herja ut uten! Og så kliner jeg gjerne på litt mye for å få den effekten jeg vil ha ;)
Ja, skjønner det, jeg er jo helt mørk, så det blir en annen greie. Farga vippene i salong en gang, var absolutt ingen forskjell!

Ja, skjønner det, jeg er jo helt mørk, så det blir en annen greie. Farga vippene i salong en gang, var absolutt ingen forskjell!
Hehe, da slipper du å bruke penger på slik da i alle fall :) Jeg farga vippene rett før termin sist - vurderer å gjøre det nå også. Veldig deilig å slippe den mascaraen - og ikke er det sikkert jeg gidder/orker å sminke meg heller! Men dør litt ved tanken på å ligge på ryggen så "lenge" :/

Hehe, da slipper du å bruke penger på slik da i alle fall :) Jeg farga vippene rett før termin sist - vurderer å gjøre det nå også. Veldig deilig å slippe den mascaraen - og ikke er det sikkert jeg gidder/orker å sminke meg heller! Men dør litt ved tanken på å ligge på ryggen så "lenge" :/
Ja, det skjønner jeg. Jeg var og nappa bryn forrige uke, men spurte på forhånd om jeg kunne sitte halveis oppreist, hvis ikke kunne jeg ikke gjøre det. Gikk helt fint det:)

Back
Topp